- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فروش سیلواو ایبرا، ضربه بزرگی برای میلان است

ستاره باتجربه ایتالیایی در صحبتهایی اعلام کرده که جایگزین کردن تیاگو سیلوا و زلاتان کار سختی برای روسونری خواهد بود .


الساندرو نستا، بازیکن سابق میلان معتقد است که فروش زلاتان ایبراهیموویچ و تیاگو سیلوا به پاری سن ژرمن ، اشتباه بزرگی از سوی سران روسونری خواهد بود

این درحالی است که سیلویو برلوسکونی، رئیس باشگاه میلان در صحبتهایی اعلام کرده که سیلوا و ایبرا در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن هستند و کارلو آنچلوتی، مربی این تیم فرانسوی هم اعلام کرد که نهایی شدن این انتقال، در آستانه وقوع است.

دراین میان الساندرو نستا که در بازار نقل و انتقالات تابستانی میلان را به مقصد مونترئال ایمپکت ترک کرده در صحبتهایی اعلام کرد که جدایی این دو ستاره، تیم الگری را به شدت ضعیف خواهد کرد

نستا در صحبتهایی به گاتزتادلوسپورت گفت:« من هر روز اخبار میلان را دراینترنت دنبال می کنم. من هنوز خودم را متصل به تیم می بینم. جدایی سیلوا و ایبرا از میلان، آسیب بزرگی به این تیم وارد می کند.آنها بازیکنانی هستند که نباید در بازار قرار بگیرند. شاید با پول فروش آنها بتوان سه یا ۴بازیکن با ارزش خریداری کرد تا میلان را درکورس نگه دارند.»

با وجود نارضایتی نستا از فروش این دو بازیکن، این ستاره ۳۶ ساله به دفاع از برلوسکونی پرداخت:« اگر او تا این حد برای میلان خرج نکرده بود، شاید تیم تا به این حد موفق نمی شد.هواداران میلان به برلوسکونی مدیونند و باید از او تشکر کنند. او در طول یک قرن آنها را خوشحال کرده است.»

میلان فصل گذشته شاهد جشن قهرمانی یوونتوس در سری آ بود و نستا معتقد است که آنها تیم کنته را دست کم گرفته بودند:« ما در خانه به فیورنتینا و بولونیا باختیم .ما قدرت یوونتوس را دست کم گرفته بودیم و باور نمی کردیم که آنها بتوانند قهرمان شوند. یووه تیم فوق العاده ای بود ؛ خوب بازی می کرد و به شایستگی به قهرمانی رسید. این یک بهانه نیست ولی ما مصدومان زیادی داشتیم و تدریجا اعتماد به نفسمان را از دست دادیم.»