حمایت پاسداران از ۳۲ بی سرپرست
تاريخ ارسال خبر : 15 جولای 2015 | ساعت 10:08 | کد خبر: 33638 | sv209 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه از حمایت ۳۲ بی سرپرست توسط پاسداران خبر داد.کمیته امداد امام خمینی ره

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن اختری‌زاده عصر امروز در دیدار با ایتام و نیازمندان عسلویه اظهار داشت: حمایت از ایتام و نیازمندان و رفع مشکلات این عزیزان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت خدمات کمیته امداد نسبت به سنوات گذشته رشد محسوسی داشته و به فضل خدا روز به روز این روند بهتر شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه از حمایت پاسداران از ۳۲ یتیم شهرستان عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه ثارالله شهرستان عسلویه حامی ۳۲ یتیم تحت پوشش این نهاد می‌شوند.

اختری‌زاده با بیان اینکه نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی، حلقه واسطی بین اغنیا و فقرا است، ابراز داشت: فراهم کردن زمینه مشارکت و مساعدت افراد خیر و نیکوکار به نیازمندان از جمله برنامه‌های اولویت دار این نهاد است.

وی با بیان اینکه جذب حامی بیشتر برای ایتام، اجرای طرح اکرام محسنین و برگزاری محافل حامیان با ایتام از برنامه‌‏های اولویت‌دار این نهاد در سال جاری است گفت: میانگین سرانه ماهیانه هر یتیم در عسلویه یک میلیون ریال است و این میزان با مشارکت حامیان هر ساله افزایش می‌یابد.

رئیس کمیته امداد عسلویه اضافه کرد: بی‌شک امداد‌رسانی به افراد نیازمند اجر معنوی بی‌شماری را در پی دارد و در ماه رمضان نیز این امر حسنه، ثواب و پاداشی چند برابر خواهد داشت.

وی  گفت: ۱۷ نفر از پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی ثارالله شهرستان عسلویه از ۳۲ یتیم این شهرستان حمایت مالی و معنوی خواهند کرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ