عسلویه علاوه بر قطب اقتصادی میتواند قطب گردشگری نیز باشد
تاريخ ارسال خبر : 15 جولای 2017 | ساعت 9:24 | کد خبر: 36209 | sv264 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: عسلویه علاوه بر قطب اقتصادی میتواند قطب گردشگری نیز باشد.گردشگری

به گزارش “عسلویه نیوز” مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر به برخی از ظرفیت‌های شهرستان‌های عسلویه اشاره کرد و افزود: شهرستان عسلویه از پتانسیل بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است. زیرساخت‌های موجود عاملی در توسعه‌ توریسم این منطقه می‌تواند باشد.

امیرزاده بیان کرد: سواحل ماسه‌ای و صخره‌ای، گردشگری صنعتی، صنایع دستی بومی و سنتی، آداب و رسوم منحصر بفرد، غذاهای محلی و بومی، موسیقی زیبای محلی، تاریخ و میراث فرهنگی منطقه و در کنار همه اینها مردمی مهربان و دوست داشتنی، فضایی دلنشین را در شهرستان دوست داشتنی عسلویه به وجود آورده است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: شهرستان عسلویه این ظرفیت را دارد که با این همه منابع قطب گردشگری شود.

وی ادامه داد: ورود غول‌های نفتی جهان به عسلویه و سرمایه‌گذاری در جنوب استان را به فال نیک می‌گیریم و با حفظ محیط زیست و طبیعت بکر منطقه، تلاش می‌کنیم بهترین بهره را در راستای اشتغال‌زایی جوانان عزیز و تحصیل‌کرده استان در بخش گردشگری فراهم آوریم.
🌐 با ما همراه باشید.
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ