- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث بزرگ‌ترین پارک استان بوشهر در انارستان جم

شهردار انارستان گفت: بزرگ‌ترین پارک استان بوشهر در انارستان در شهرستان جم احداث می‌شود.

خبرگزاری فارس: احداث بزرگ‌ترین پارک استان بوشهر در انارستان جم

به گزارش “عسلویه نیوز” فرخ بنه‌گزی در آئین کلنگ‌زنی پارک جنگلی انارستان اظهار داشت: توجه به وضعیت شهری و توسعه زیرساخت‌های شهری از مهم‌ترین مسئولیت‌های شهرداری‌ها است و شهرداری انارستان به این امر توجهی خاص داشته است.

شهردار انارستان خاطر نشان کرد: به منظور رفع نیازهای همه‌جانبه شهری در مرحله نخست شناسایی و تدوین نیازها و سپس اولویت‌بندی به منظور رفع این نیازها بر اساس نظرات کارشناسی‌ ضروری است که در انارستان همواره به این اصول توجه داشته ‌باشیم.

بنه‌گزی بیان داشت:‌ توسعه فضاها و اماکن تفریحی در قالب توجه به نیازهای شهری از مسائل مهم و ضروری است که مسئولان با توجه به شاخص‌های جمعیتی و جغرافیایی باید به آن توجه داشته باشند و به نحو مطلوب این نیازها را مرتفع و برطرف کنند.

وی اضافه کرد: شهر انارستان از نظر فضاهای تفریحی در موقعیتی ممتاز قرار دارد و با احداث پارک جنگلی انارستان بزرگ‌ترین پارک استان بوشهر در انارستان ساخته می‌شود.

این مسئول با اشاره به میزان اعتبارات احداث بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان اذعان داشت: بودجه ابتدایی این طرح به میزان ۵ میلیارد ریال از محل تملک دارایی است که امیدواریم با تزریق بودجه‌ مورد نیاز این پروژه در زمان معین به بهره‌برداری برسد.

شهردار انارستان با تاکید بر لزوم همکاری ادارات در اجرای این طرح عمرانی متذکر شد: شهرداری انارستان متولی اجرای این طرح عمرانی است و قطعاً ساخت چنین پروژه‌ عظیمی با همکاری همگانی ادارات و مردم امکانپذیر خواهد بود و از ادارات مستقر در منطقه می‌خواهیم نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

معاون فرماندار جم نیز در این آئین با اشاره به لزوم ساخت و تجهیز اماکن تفریحی و سیاحتی در شهرستان گفت: تفریحات سالم یکی از نیازهای اساسی مردم به ویژه جوانان است و در برنامه‌ریزی‌ها باید به این مهم توجه شود.

علی مؤذنی با اشاره به موقعیت ساخت این پارک جنگلی بیان داشت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات و مردم و به ویژه تلاش شهرداری انارستان این پارک جنگلی زودتر ساخته و در اختیار مردم قرار گیرد.