- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی در عسلویه ضروری است

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی در عسلویه ضروری است.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی در عسلویه ضروری است

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام محمد هاشمی‌نژاد در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: توسعه فرهنگ دینی در جامعه امری لازم است و با توجه به توطئه‌های دشمنان باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

وی خواستار راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی در عسلویه شد و افزود: بخش عسلویه از لحاظ شاخص‌های جمعیتی یکی از بخش‌های پرجمعیت استان محسوب می‌شود و توسعه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این بخش از ضرورت بالایی برخوردار است که استقرار و راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی در این منطقه بسیار مهم ارزیابی می‌شود.

هاشمی‌نژاد گفت: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان توجه خاصی به پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بخش عسلویه داشته و به همین منظور از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز ابراز داشت: در جامعه اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایفی که تمامی مسئولان و مدیران باید برای آن تلاش کنند توسعه فعالیت‌های اسلامی و دینی در جامعه است.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی خاطر نشان کرد: یکی از اداراتی که بیشترین وظایف و سطح عملکرد در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ و احکام نورانی دین مبین اسلام و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را به خود اختصاص داده تبلیغات اسلامی است که حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی در رشد فعالیت‌های فرهنگی بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را تضمینی بر اجرای هر چه بهتر برنامه‌های اسلامی در جامعه دانست و گفت: حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی زمینه‌ساز اجرای هر چه مطلوب‌تر برنامه‌های فرهنگی است و می‌توان از آن به ‌عنوان ضمانت اجرایی برنامه‌های فرهنگی یاد کرد.

اهرمی اضافه کرد: تبلیغات اسلامی بر حسب وظیفه با تمام قوا در راستای توسعه فرهنگ‌های پژوهشی و اسلامی گام برمی‌دارند و فقط از مسئولان می‌خواهیم در اجرای هر چه بهتر وظایف ما را همراهی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان ادامه داد: عسلویه یکی از مهم‌ترین قطب‌های انرژی کشور است و به لحاظ دارا بودن ذخایر ارزشمند انرژی و استقرار صنایع نفت و گاز جمعیت بالایی را در خود جای داده که این مهم بر ضرورت اجرای برنامه‌های ترویجی و اسلامی در این شهرستان می‌افزاید.

این مسئول متذکر شد: در سال‌های اخیر همواره با دیدگاهی خاص به عسلویه نگریسته‌ایم و در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این بخش حساسیت بالایی داشته‌ایم و همواره تلاشمان را برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های منطقه عسلویه به کار گرفته‌ایم.