- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۲۰۰ ویژه‌برنامه قرآنی در عسلویه در ماه رمضان

“عسلویه نیوز” رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای ۲۰۰ ویژه‌برنامه قرآنی در شهرها و روستاهای عسلویه در ماه رمضان خبر داد.

[1]

 به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های فرهنگی و تبلیغی در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد است و باید هم‌پای پیشرفت‌های اقتصادی در حوزه فرهنگی و هنری نیز رشد کند.

وی افزود: در دولت نهم و دهم شاهد اهتمام مسئولان برای ایجاد اماکن فرهنگی و مذهبی و تبلیغی هستیم و البته با وجود اقدامات خوبی که انجام گرفته هنوز نیز کمبودهایی در سطح شهرستان داریم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: ایجاد مجتمع بزرگ فرهنگی قرآنی در عسلویه از طرح‌های ارزشمند و کم‌نظیر فرهنگی در جنوب کشور است که با راه‌اندازی این طرح شاهد رشد و رونق فرهنگی در منطقه عسلویه و شهرها و روستاهای اطراف خواهیم بود.

اهرمی تصریح کرد: تجهیز و تقویت خانه‌های قرآن و خانه‌های عالم نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد و با همه وجود برای رونق فعالیت‌های دینی و مذهبی و جذب جوانان تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به روند برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در منطقه عسلویه یادآور شد: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کلاس‌های بوستان معرفت، هسته فرهنگی جوان و کلاس‌های قرآن آغاز شده و حضور جوانان در این کلاس‌ها مشهود است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای ۲۰۰ ویژه‌برنامه قرآنی در عسلویه در ماه رمضان خبر داد و اذعان داشت: برنامه‌های متنوع جلسات و محافل قرآنی در مؤسسات قرآنی و همچنین جلسات خانگی قرآنی شامل قرائت و تفسیر قرآن در عسلویه و شهرها و روستاهای اطراف برنامه‌ریزی شده که به حول و قوه الهی و با تلاش مردم و مسئولان اجرا می‌شود.

اهرمی گفت: دشمنان با تبلیغات فراوان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و مقدسات هستند که باید با برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در برابر دشمنان بایستیم و هیچ برنامه‌ای به اندازه ترویج فرهنگ قرآنی تاثیرگذار نیست.