برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه نوعروسان و کمک به مددجویان در روز عید فطر
تاريخ ارسال خبر : 17 جولای 2015 | ساعت 16:04 | کد خبر: 33642 | sv214 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عسلویه از برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه نوعروسان و کمک به مددجویان در روز عید فطرخبر داد.اختری زاده

حسن اختری زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” برنامه های اجرا شده این نهاد در طول ماه مبارک رمضان را تشریح نمود و اظهار داشت: کلاس‌های آموزش همسران جوان به مدت سه روز در این شهرستان برگزار شد که ۲۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت در آن شرکت داشتند.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ارتقاء سطح دانش نوعروسان تحت حمایت در زمینه‌های مختلف زندگی مشترک و روابط اجتماعی و تقویت بنیاد خانواده وگسترش فرهنگ زندگی ایرانی است که خوشبختانه با توجه به اینکه برای نخستین بار در شهرستان برگزار شد با استقبال خوبی از سوی نوعروسان تحت حمایت این نهاد مواجه گردید.

وی یادآور شد این کلاس ها با حضور کارشناسان مجرب به مدت سه روز برای ۲۰نفر از نوعروسان تحت حمایت شهرستان برگزار شد و در این کارگاه آموزش هایی در زمینه بهداشت روانی ، فردی ، احکام و مسائل اجتماعی به این همسران ارائه شد.

توزیع ۳۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه

حسن اختری زاده اظهار داشت: در راستای کمک به معیشت مددجویان در ماه مبارک رمضان با همکاری وهمیاری خیران نیکوکار و تعدادی از شرکت های مستقر در منطقه تعداد۳۰۰ سبد غذایی بین آنها توزیع گردید که شامل مواد غذایی از قبیل برنج، حبوبات ،گوشت و… مورد نیاز خانواده ها بود بین نیازمندان تقسیم شد.

وی ارزش هرسبد غذایی را یک میلیون و پانصد هزارریال عنوان نمود که جمعا  ۴۵ میلیون ریال هزینه در برداشته است اعلام نمود.

 

برگزاری ضیافت افطاری در روستاها با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان عسلویه جهت مددجویان

اختری زاده در رابطه با برگزاری ضیافت افطاری در روستاها نیز اظهار داشت: ماه رمضان بهترین زمان جهت رسیدگی به خانواده های تحت حمایت بویژه ایتام می باشد که از این طریق سنت حضرت علی ( ع ) اجرا گردیده است .

وی با بیان این که بیش از ۴۰۰ نفر از مددجویان و ایتام تحت حمایت در این مراسم شرکت داشتند افزود: هزینه این ضیافت افطاری ۳۶ میلیون ریال برآورد گردید که از سوی دفتر امام جمعه تأمین شد.

توزیع بیش از ۵۰۰ کیلو گوشت گرم بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان عسلویه

حسن اختری زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه از توزیع بیش از ۵۰۰ کیلو گوشت قربانی بین مددجویان این شهرستان خبر داد و افزود: این مقدار گوشت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان توسط شرکت مستقر در منطقه پارس جنوبی در بین مددجویان و نیازمندان عسلویه توزیع گردید؛ که مبلغ ۱۵۰ میلیون برآورد شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه با اشاره به اعلام شدن روز عید از سوی دفتر مقام معظم رهبری در روز شنبه از مردم خیر و نوع دوست شهرستان خواست تا مثل همیشه یار و مددکار نیازمندان باشند و با پرداخت فطریه های خود به ایتام موجب شادی دل آنها گردند.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ