انتقاد از استخدام منشی‌های خانم پروازی در شرکت‌های مستقر در شهرستان جم
تاريخ ارسال خبر : 17 جولای 2015 | ساعت 16:16 | کد خبر: 33647 | sv189 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه جم از استخدام منشی‌های خانم پروازی در شرکت‌های مستقر در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: ماه رمضان ماه برکت و رحمت و مغفرت است و امیدواریم از برکات این ماه عزیز بهره معنوی کافی را برده باشیم.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه مسئولان و متولیان امور در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی است و باید با جان و دل برای جلب رضایت خاطر مردم گام برداریم.

امام جمعه جم با تاکید بر لزوم راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در جم خاطرنشان کرد: پیگیری مسئولان مربوطه در این زمینه باید بیشتر و موثرتر شود.

گنجی تصریح کرد: ایجاد اشتغال نیروهای بومی در شرکت‌های نفت و گاز شهرستان لازم است که البته برخی شرکت‌ها در این زمینه هیچ همکاری ندارند.

وی از استخدام منشی‌های خانم پروازی در شرکت‌های مستقر در شهرستان جم خبر داد و گفت: برخی شرکت‌های منطقه منشی خانم برای دفاتر از شهرهای بزرگ استخدام کرده و به آنها خوابگاه و امکانات پروازی می‌دهند در حالی که حاضر نیستند از جوانان تحصیلکرده شهرستان استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم و دبیر نظام مشارکت استان بوشهر نیز در این جلسه با تقدیر از خسرو حسینی (رئیس سابق بهزیستی جم) و یادآوری اهداء اعضا بدن فرزند مرگ مغزی وی از خدماتش تقدیر کرد.

محمد کارگر در ادامه به معرفی نظام مشارکت استان پرداخت و یادآور شد: نظام مشارکت در همه شهرستان‌ها تشکیل شده و به‌زودی به‌صورت فعال و هدفمند بستر مشارکت مردم را فراهم می‌کند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ