توسعه صنایع پایین‌دستی در روستاهای عسلویه، موجب کاهش بیکاری می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 17 جولای 2015 | ساعت 16:24 | کد خبر: 33649 | sv199 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: توسعه صنایع پایین‌دستی در روستاهای عسلویه موجب کاهش بیکاری می‌شود.نادری بخشدار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در دیدار با مدیرعامل فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات محیط پیرامونی باید مورد توجه و تاکید مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم حل بحران اشتغال نیروهای بومی عسلویه افزود: بیشترین مراجعات مردمی در زمینه بیکاری و اشتغال است.

فرماندار عسلویه با اشاره به شناخت خود نسبت به عسلویه خاطرنشان کرد: شناخت کاملی نسبت به مجموعه شهرستان عسلویه و محیط صنعتی آن دارم و شرایط موجود و اولویت‌های آن را به خوبی درک می‌کنم و حل بحران اشتغال نیروهای بومی را مهم‌ترین اولویت در شهرستان می‌دانم.

نادری تصریح کرد: با مشخص‌کردن سهم شرکت‌ها در استخدام و به‌کارگیری نیروهای بومی، می‌توان در حل این مشکل گام بلندی برداشت.

وی بر لزوم پرداخت حقوق کارگران شاغل در پارس جنوبی تاکید و اضافه کرد: اختلافات بین کارفرماها و پیمانکاران نباید پرداخت حقوق کارگران را در برخی مواقع به تاخیر بیندازد و باعث نگرانی زحمت‌کشان صنعت در این مورد شود.

فرماندار عسلویه گفت: شرکت‌های پارس جنوبی در رفع معضل اشتغال در عسلویه باید همت بیشتری داشته باشند و با وجود پارس جنوبی نباید در عسلویه مشکل اشتغال داشته باشیم.

وی افزود: مجموعه‌های صنعتی مستقر در شهرستان عسلویه می‌توانند برای توسعه پایدار از طریق صنایع پایین‌دستی در روستاها در حل مشکل اشتغال شهرستان نقش خوبی ایفا کنند.انتهای خبر/ح.ش


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ