شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی یک توفیق الهی است
تاريخ ارسال خبر : 16 جولای 2016 | ساعت 9:32 | کد خبر: 35135 | sv182 | چاپ این مطلب

“عســلویـه نیــوز” هاشمی مدیر کل کتابخانه های استان گفت: شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی یک توفیق الهی است.هاشمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر شورای اداری تیرماه با حضور مدیرکل، کارشناسان ستادی و روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

سید علی هاشمی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در ابتدا ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات، انتصاب زینب جعفری و سمیه شادکام را به سمت روسای ادارات شهرستان های بوشهر و جم تبریک و از زحمات و تلاشهای مدیران قبل تشکر کرد.

هاشمی گفت: در سال گذشته به لطف الهی و با پیگیری روسای ادارت شهرستان و عنایت فرمانداران استان مبلغ قابل توجهی از طریق تملک دارایی‌ها جهت تعمیر، توسعه و تجهیز، به کتابخانه‌های استان تخصیص داده شد که تاکید می گردد جهت جذب این اعتبار در موعد مقرر اقدامات لازم صورت بگیرد.

مدیر کل کتابخانه‌های استان بوشهر با اشاره به تأکید استاندار بوشهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در در توجه به کتابخانه‌های استان گفت: امیدواریم در سال آینده شاهد احداث کتابخانه در روستاهای دارای جمعیت بالاتر از ۱۵۰۰ نفر که فاقد کتابخانه هستند باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنوراه کتابخوانی رضوی در استان عنوان کرد با تمام وجود اعتقاد دارم که شرکت در این جشنواره یک توفیق الهی است و توفیق مضاعف این است که مأموریت اجرای این جشنواره به کتابخانه‌های استان سپرده شده است.

ایشان بر جمع خوانی منابع فاخر این جشنواره و معرفی این کتب اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به در دسترس بودن اینترنت در اکثر نقاط اسکان، فضای مجازی بستر مناسبی برای ثبت نام آنلاین این مسابقه است.

سید علی هاشمی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف امت در برابر امامان احیاء و ترویج امر امامان در حوزه آموزش علوم است، و گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی مصداق این حدیث شریف از امام رضا(ع) است، که فرمود: خداوند رحمت کند کسی که امر ما را زنده بدارد.

در پایان کارشناسان به بیان نقطه نظرات پرداخته و مشکلات و مسائل کتابخانه‌های استان مورد بررسی قرار گرفت.

/انتهای پیام-م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ