مردم نخل تقی از بی کیفیتی آب مصرفی به ستوه آمدند
تاريخ ارسال خبر : 19 جولای 2013 | ساعت 18:38 | کد خبر: 27682 | sv212 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مردم شهر نخل تقی نارضایتی خود را نسبت به بی کیفیتی آب مصرفی و گل آلود بودن آن به مسئولین شهرستان اعلام کردند.آب مصرفی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” یکی از شهروندان شهر نخل تقی با در دست داشتن نمونه آب گل آلود شهری اظهار داشت: گناه ما مردم شهر نخل تقی چیست که باید در همجواری تاسیسات پارس جنوبی از چنین آب گل آلودی استفاده نمائیم و مسئولین نسبت به این قضیه باید واکنش نشان دهند.

آروند که با حالتی عصبی از این موضوع سخن می گفت اظهار داشت: اگر لازم باشد این نمونه آب گل آلود را به دفتر مقام معظم رهبری ارسال خواهیم کرد تا بدانند مسئولین نسبت به فرمایشات ایشان مبنی بر حل مشکلات مردم شهرهای عسلویه و نخل تقی چه راهی را در پیش گرفته اند که از چنین آبی بهره مند هستند.

یکی دیگر از شهروندان در این زمینه نیز اظهار داشت: در صورت ادامه این روند مردم شهر نخل تقی قبض های مصرف آب را پرداخت نخواهند کرد و تا زمانیکه این معضل مرتفع نشود همین رویه را در پیش خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش مردم شهر نخل تقی با توسل به مسئولین شهرستان خواستار تدابیری ویژه در جهت تامین آب شرب شدند تا در ماه مبارک رمضان نیز دغدغه ای نداشته باشند.

گفتنی است شهر نخل تقی با ۱۲۰۰۰ نفر جمعیت سوای اینکه در همجواری تاسیسات پارس جنوبی و منطقه ویژه قرار دارد خط لوله آب محرم نیز از کنار این شهر به سمت استان هرمزگان در جهت تامین آب این استان میگذرد و این شهر متاسفانه از نعمت آب مصرفی سالم محروم است که بر مسئولین واجب است تدابیر ویژه ای بیاندیشند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ