وظیفه اصلی مدیران ، صیانت از نیروهای انسانی است
تاريخ ارسال خبر : 18 جولای 2016 | ساعت 10:53 | کد خبر: 35146 | sv220 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مطرح کرد: وظیفه اصلی مدیران ، صیانت از نیروهای انسانی است.مهندس کریمی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مهندس سلبعلی کریمی در جلسه کمیته مدیریت بحران که با حضور مدیران ، روسای ستادی ، مدیران و روسای شرکتهای تابعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشده بود بر تامین امنیت و سلامت کارکنان تاکید کرد و پیش شرط آنرا رعایت نکات ایمنی وبهداشتی در محیط های کاری دانست.

وی افزود : تداوم کار کمیته مدیریت بحران باعث می شود که همیشه در موقعیت هوشیاری قرار گرفته و با واکنش سریع در برابر مسائل و مشکلات بر آنها فایق آییم و با برنامه ریزی منسجم ، کارهای عملیاتی و تعمیراتی به موقع انجام شود.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، از تحلیل و بررسی مشکلات و اتفاقات سال گذشته به عنوان یک الگوی مواجهه با مسائل جاری خبر داد و افزود: همیشه باید از گذشته و کارهای صورت گرفته به عنوان یک تجربه نگریسته شود و با تحلیل محتوایی آنها ، بکوشیم که اتفاقات مشابه رخ ندهد.

بنابر این گزارش و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس کریمی از انجام طب صنعتی دوره ای در مناطق عملیاتی شرکتهای تابعه بهره برداری زاگرس جنوبی ، شرق و غرب خبر داد و تصریح کرد : در راستای کرامت و بهره وری مطلوب نیروی انسانی و با همکاری مدیران عامل شرکتهای تابعه ، روسای HSE و مشاور پزشکی شرکت ، برنامه جامعی تدوین شده که به صورت دوره ای از همکاران شاغل در مناطق عملیاتی ،با انجام آزمایشاهای پزشکی در ساعات استراحت آنها ، در رفع و رجوع مشکلات آنها بکوشیم.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تامین امنیت فیزیکی و ایمنی تاسیسات و مراکز صنعتی اشاره کرد و با توجه به مرزی بودن بعضی از تاسیسات این شرکت خاطرنشان کرد : بخشهای حراست , بازرسی فنی و HSEدر تامین امنیت کارکنان و مراکز تاسیسات نقش خطیری به عهده دارند و باید تمام کوشش خود را در این راه مصروف دارند.

مهندس کریمی ، انجام تعهدات تولید ، نظارت بر کارکرد پیمانکاران و تهیه شناسنامه تجهیزات و یکپارچگی شرح نیازها را به عنوان دیگر اولویت های ضروری ستادی و شرکت های تابعه و مناطق عملیاتی یاد کرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ