- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سومین محموله ۱۰۰ تنی عسلویه به قطر صادر شد

“عسلویه نیوز” با توجه به نزدیک بودن مسافت عسلویه به قطر سومین محموله تره بار ۱۰۰ صادر شد.photo_2017-07-19_08-28-41 [1]

احمد بودایی مسئول شورای لنجداران عسلویه در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” اظهار داشت: با توجه به نزدیکی مسافت بین عسلویه و کشور قطر و از طرفی وجود زیرساخت های لازم در این شهرستان سومین محموله ۱۰۰ تنی تره بار به این کشور صادر شد.

بودایی اظهار داشت: با تلاشهای صورت گرفته و در راس آنها فرماندار عسلویه خوشبختانه صادرات تره بار با تائیدیه کارشناسان شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی صورت می گیرد که امیدواریم این تعاملات با استقرار کارشناسان محترم در اسکله عسلویه روند صادرات ما به این کشور تسریع گردد.

مسئول شورای لنجداران عسلویه با بیان این مطلب که در ورود لنج های سفاری به اسکله و تخلیه بار مشکلات فراوانی وجود دارد اظهار داشت: متاسفانه علی رغم ایجاد بستر مناسب صادرات از اسکله تجاری این شهر به کشور قطر، تخلیه بار لنج های سفاری با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم بطوریکه تاکنون ۲ هفته از تخلیه بار آنها جلوگیری بعمل آمده است که انتظار ما از مسئولین در زمینه تخلیه بار بیشتر است و خواستار همکاری لازم در خصوص تخلیه بار هستیم.

لازم به توضیح است که عسلویه با دارا بودن سه پست اسکله و ۱۸۰ فروند لنج باری و صیادی همچنین داشتن فرودگاه بین‌المللی و نزدیک ترین مسیر ارتباطی به استان فارس از موقعیت بسیار مطلوبی جهت صادرات به کشور قطر می باشد.

🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.
https://t.me/assalouyehnews [2]