بازدار:چهار پروژه IT به عنوان پایلوت کشور در این استان در دست اجراست
تاريخ ارسال خبر : 21 جولای 2010 | ساعت 8:53 | کد خبر: 468 | sv179 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از “بوشهرنیوز” مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری بوشهر گفت: این استان به عنوان پایلوت اجرای چهار پروه IT با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار انتخاب شده است که سه پروژه به اتمام رسیده و یزودی افتتاح می شود.
غلامرضا بازدار سه شنبه در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر افزود: مرکز داده دیتا سنتر و پرتال استانداری با ۲۱ خدمت جدید از خدمات پرترافیک استان بوشهر است که برای نخستین بار در کشور در این استان اجرا شده، یکی از مهمترین این پروژه ها به شمار می رود.
وی اظهار داشت: تجهیز ۲۰۰ مدرسه در استان به کلاس های درس هوشمند و اتصال ۵۶۰ نقطه دولتی تا سطح دستگاه های اجرایی به شبکه دولت دیگر پروژه های اجرا شده در استان بوشهر هستند.
بازدار با بیان اینکه اجرای سه پروژه به پایان رسیده و تا دوهفته آینده به بهره برداری می رسند اضافه کرد: همچنین طرح کارت هوشمند تردد ساکنان جزیره خارک با اعتبار تامین شده توسط شرکت پایانه های نفتی در دست اجراست که پیش بینی می شود تا شهریور ماه به پایان برسد.
وی یادآور شد: یک سال است که سامانه ویدئو کنفرانس استانداری بوشهر از محل صرفه جویی فناوری اطلاعات به بهره برداری رسیده و مورد استفاده قرار گرفته است.
بازادار اضافه کرد: ارزیابی دولت الکترونیک، برنامه ریزی، توزیع اعتبار و نظارت در بخش فناوری اطلاعات توسط این دفتر اجرا می شود


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ