شهردار عسلویه از احداث ۱۱ هزار مترمربع فضای سبز در عسلویه خبر داد
تاريخ ارسال خبر : 21 جولای 2011 | ساعت 23:06 | کد خبر: 5729 | sv181 | چاپ این مطلب

به گزارش “عسلویه نیوز” هوشنگ صمصامی در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عسلویه از شهرهای مهم و استراتژیک کشور است و بویژه در حوزه نفت و گاز و انرژی اهمیت زیادی دارد و زیباسازی و ساحل‌سازی و عمران این شهر امری ضروری است.
وی با اشاره به وجود آلاینده‌های زیست‌محیطی در پایتخت انرژی کشور افزود: در حال حاضر عمده‌ترین و مهم‌ترین مشکل مردم بخش عسلویه صنایع آلاینده موجود در منطقه است که باید تدبیری شایسته برای برون‌رفت از این وضعیت بی‌ندیشیم.
شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: از شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه انتظار داریم به شهرداری کمک کنند تا بتوانیم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم و امیدوار هستیم شاهد پرداخت عوارض آلایندگی توسط این شرکت‌ها باشیم.
صمصامی با اشاره به وضعیت نامناسب امکانات رفاهی در عسلویه تصریح کرد: با وجود صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در این شهر، امکانات شهری و اماکن فرهنگی و آموزشی در شهر با وجود تلاش‌های فراوان شورای اسلامی شهر و شهرداری بسیار کم و در حد و شأن و جایگاه مردم شایسته و خونگرم و نام پایتخت اقتصادی انرژی ایران نیست.
وی با اشاره به اقدامات مهم شهرداری عسلویه در ماه‌های گذشته گفت: اجرای روکش آسفالت به میزان ۴۶ هزار مترمربع، زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها و معابر، تهیه و نصب وسایل بازی و تفریحی کودکان به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع، تهیه و نصب کفپوش فضای بازی کودکان و اجرای کف‌سازی باپیورس به مساحت ۲۰ هزار مترمربع از جمله این اقدامات در عسلویه است.
شهردار عسلویه از احداث ۱۱ هزار مترمربع فضای سبز در عسلویه خبر داد و افزود: شهرداری عسلویه در ایجاد و احداث فضای سبز و همچنین در کاشت چمن در خیابان‌های مختلف بویژه در ساحل زیبای عسلویه اهتمام جدی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم تمام شهر را زیر پوشش فضای سبز قرار دهیم.
صمصامی با اشاره به سایر پروژه‌های شهرداری بیان داشت: اجرای آبیاری تحت فشار به طول ۴ هزار متر، تعریض خیابان امام علی (ع) از عرض ۲۰ متر به ۳۰ متر، تکمیل بازارچه میوه و تره‌بار و مواد پروتیینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰مترمربع، احداث ساختمان آتش‌نشانی به مساحت ۸۰۰ مترمربع، تکمیل ساختمان هشت واحدی پرسنلی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و احداث سرویس‌های بهداشتی و دوش حمام به مساحت ۴۰۰ مترمربع در ساحل عسلویه نیز از دیگر اقدامات شهرداری در عسلویه است.
وی متذکر شد: آغاز عملیات احداث فاز دو پارک ساحلی جنوبی با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی، خرید و نصب چهار دستگاه ساعت چهار طرفه یک متر مربعی در شهر، رنگ‌آمیزی سنگ جدول خیابان‌های شهر به طور کامل، خرید و نصب چراغ‌های ال‌ای‌دی رنگی برای آذین‌بندی شهر و خرید دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی و امداد و نجات و همچنین خرید دو دستگاه غلتک موتوردار نیز توسط شهرداری انجام شده است.
شهردار عسلویه یادآور شد: مردم عسلویه انتظارات زیادی از مسئولان دارند و با توجه به قرار گرفتن در منطقه ویژه پارس جنوبی، انتظار داریم تعامل منطقه ویژه با شهر بیشتر شود تا مردم از برکات این تعامل برخوردار شوند و همانند گذشته با پارس جنوبی همکاری کنند.
صمصامی اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید بیش از گذشته تلاش و فعالیت کنیم و هیچ فرصتی را برای خدمتگزاری نباید هدر دهیم.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "شهردار عسلویه از احداث ۱۱ هزار مترمربع فضای سبز در عسلویه خبر داد"

  1. شهرزاد رایگانی گفت:

    باسلام خدمت اقای صمصامی
    با تلاش فراوان توانستم نظر مساعد شرکت مطبوع خویش را برای ایجاد فضای سبزدر محل مسکونی پرسنلمان واقع در شیرینو کسب کنم.
    خواهشن استدعا دارم بفرمایید تا برای تهیه نهال ارزان من را یاری کنند.

ارسال یک پاسخ