- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جادو در آسمان

وامق عسکری (مترجم کتاب معجزه شکرگزاری): وقتی که در فرودگاه امام خمینی جهت مسافرت به ژاپن سوار هواپیما میشدم ، هرگز تصور نمی‌کردم که در طی این پرواز به یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای زندگیم دست یابم. درست بر روی صندلی کناری من ، مردی نشسته بود که خیلی زود فهمیدم همان کسی است که سال‌ها به دنبالش بوده‌ام.

از کودکی آقای غلامحسین سالمی را به خاطر ترجمه و معرفی کتابهایی چون “زوال فرشته” ،”مرد داستان فروش”، و “برف بهاری ” می‌شناختم و می‌ستودم. همان کسی که روزی برای شیرمردان خرمشهر و مقاومت جانانه‌شان سروده بود:

تاریخ را بگویید
تا واژه «مقاومت» را
از استالین‌گراد
یا هر کجای دیگر
باز پس گیرد
اینک نبرد خون و شرف جاریست
در کوچه‌های خاکی خرمشهر


غلامحسین سالمی

خیلی زود ایده ترجمه و انتشار آخرین کتاب «راندا برن» که قرار بود ماه آینده به بازار بیاید را با ایشان مطرح کردم و ایشان هم با متانتی ستودنی به سخنانم گوش کردند و نهایتا ویرایش کتاب را بر عهده گرفتند. و اینگونه بود که من پس از ارایه کتاب به زبان انگلیسی سریعا ترجمه آن را شروع و سه هفته بعد نتیجه کار را جهت ویرایش به آقای سالمی سپردم.


وامق عسکری

هنگامی که نسخه ویرایش شده کتاب را دیدم واقعا مبهوت شدم و از توانایی شگفت انگیز ایشان در پالایش وتصحیح متن متحیر گردیدم. متن کتاب چنان سلیس و روان است که خواننده را بر سر ذوق می آورد تا کتاب را تا آخرین صفحه دنبال کند. کتاب اینگونه آغاز میگردد:

باشد که معجزه شکرگزاری درهای دنیای نوینی را بر تو بگشاید
و برای تمامی سالهای زندگی‌ات شادمانی به ارمغان آورد
این خواسته قلبی من برای تو و تمامی جهان است

و بدینسان به پایان میرسد:

واژه جادویی سپاسگزارم را بگویید. آن را بلند بگویید و اگر می‌توانید از فراز بام‌ها فریاد بزنید، آن را برای خود زمزمه کنید، آن را در ذهن خود بگویید، یا آنکه آن را در قلبتان احساس کنید. از امروز به بعد هرجا که می‌روید، قدرشناسی و نیروی جادویی‌اش را با خود به همراه ببرید. برای داشتن یک زندگی جادویی سرشار از فراوانی‌ها و شادمانی، جواب بر لبهای شماست، در قلب شماست و آماده و منتظر است تا شما، جادو را به عمل تبدیل کنید/

در فرهنگ دهخدا جادو به عنوان “چیزهای غریب که خلاف عادت طبع است” آورده شده است. اما آیا در زندگی روزمره می توان جادو را دید و از آن برای پیشرفت و بهبود شرایط زندگی استفاده کرد؟ جواب قطعا مثبت است و راهکارهای آن در کتاب “معجزه شکرگزاری” آورده شده است.

برای تأثیر بهتر جادوی شکرگزاری بر زندگی روزمره، باید دستورالعملی خاص را با عملکردی خاص در هم آمیخت و این امر به صورت کاملا کاربردی و طی یک دوره تمرینی ۲۸ روزه در کتاب “معجزه شکرگزاری ” آورده شده است.

این کتاب در ۲۴۰ صفحه به بهای ۷۵۰۰ تومان به وسیله نشر صدای معاصر منتشر شده است. وبلاگ «یک پزشک» هم کتاب را به صورت فصل به فصل به صورت هفتگی به صورت آنلاین منتشر خواهد کرد.


وامق عسکری، فارغ‌التحصیل دکترای دانشگاه فنیکس است، مطالعات حرفه‌ای او در مورد موفقیت فردی و روش‌های رسیدن بین آن است، از بین اساتید این علم، تمرکز ایشان بر نوشته‌های دکتر ناپلئون هیل بوده است. عسکری به زودی دوره‌های آموزشی آنلاین خود را برای علاقه‌مندان راه MBA راه اندازی خواهد کرد تا روش‌های علمی موفقیت و ثروتمند شدن را در زندگی آموزش دهد. ایشان به مدت ۵ سال شاگرد باب پراکتر بوده است و نویسنده و مترجم کتاب‌های متعددی است. دوره‌های آموزشی ایشان به زبان بسیار ساده و کاربردی راه دانش توانمندی را آموزش خواهد داد.