- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

یاوری: با پول پرسپولیس می‌توان ماهواره ساخت

ما شروع خوبی داشتیم ولی به این نتیجه دلخوش نیستیم. در چهار، پنج هفته ابتدایی بابت برد و باخت‌ها نباید خوشحال یا ناراحت باشیم .


محمود یاوری با فجرسپاسی شیراز یک شروع فوق‌العاده در لیگ برتر داشت و توانست ذوب آهن را که اتفاقا یک مربی اصفهانی روی نیمکتش بود شکست دهد.

یاوری با اینکه تیمش ۳ گل به ذوب آهن زده است اما تاکید می‌کند‌ که تیمش فقط به این پیروزی دلخوش نیست. یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در مورد بازی حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:«‌ در ابتدای لیگ ۳ امتیاز با ارزش گرفتیم، البته باید بگویم که ذوب آهن نسبت به فصل گذشته از لحاظ کادرفنی و بازیکن دچار تغییر شده و نیاز به زمان دارد. من قبل از بازی هم به آقای کربکندی گفتم که به غیر از این دیدار برایش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم او در هفته‌های آینده شایستگی خودش را نشان دهد.»

یاوری ادامه می‌دهد:«‌ما شروع خوبی داشتیم ولی به این نتیجه دلخوش نیستیم. در چهار، پنج هفته ابتدایی بابت برد و باخت‌ها نباید خوشحال یا ناراحت باشیم چون تیم‌ها نیاز به هماهنگی دارند. با این حال به شاگردانم خسته‌ نباشید می‌گویم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.»

یاوری در پاسخ به این سوال که فجرسپاسی در پایان لیگ برتر چه جایگاهی را تصاحب خواهد کرد خاطرنشان می‌کند:« همه می‌دانند که بعضی از تیم‌ها چه هزینه‌هایی کرده‌اند ولی تیم ما با ۵/۳ میلیارد تومان بسته شده است. هدف‌های مهمی و بالایی داریم ولی اول خوشحال می‌شویم که سقوط نکنیم.»

از یاوری در مورد بازی روز سه‌شنبه مقابل پرسپولیس و اینکه آنها با تیمی بازی می‌کنند که لقب کهکشانی گرفته سوال می‌کنیم. یاوری می‌گوید:« من نمی‌دانم کهکشانی یعنی چه و اصلا آنهایی که این کلمه را به کار می‌برند به من بگویند که معنی‌اش چه می‌شود. احتمالا پرسپولیسی‌ها با پولی که برای بازیکنانشان هزینه کرده‌اند می‌توانند ماهواره خریده و آن را به فضا بفرستند.»