برنامه زمانبندی پروژه های مصوب مقام معظم رهبری اعلام شود
تاريخ ارسال خبر : 21 جولای 2013 | ساعت 18:10 | کد خبر: 27715 | sv208 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” جلسه پیگیری پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری با حضور مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان عسلویه برگزار شد.

مصوبات رهبری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه با خوش آمد گویی به مسئولین و قبولی اعمال ماه رمضان اظهار داشت: در ماه ضیافت الهی قرار گرفته ایم که امیدواریم با روی آوردن به ماه ضیافت الهی بتوانیم از لحظه لحظه ی عمر خود نهایت استفاده را ببریم و از خداوند توفیق خدمت به مردم را نصیب ما کند.

مجید محمودی به پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری اشاره کرد وافزود: پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری در گذشته از طریق فرمانداری شهرستان کنگان پیگیری می شد که بعضی پروژه ها به اتمام رسیده و بعضی از آنها در حال فعالیت هستند که جا دارد از زحمات آقای عبدالله نادری بخشدار سابق و همچنین احمدپور بخشدار مرکزی که بصورت مجدانه پیگیری مصوبه ها بودند تشکر وقدردانی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با استقرار فرمانداری شهرستان عسلویه من بعد تمامی پروژه ها ائم از مصوبه های رهبری و استانی از طریق این فرمانداری پیگیری خواهد شد.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه استقرار ناظر مقیم در محل پروژه ها از ضروریات است اظهار داشت: همه دستگاه ها نسبت به استقرار ناظر مقیم یا ثابت در پروزه ها اقدام جدی بعمل آورند و در صورت رعایت نکردن این موضوع هریک از دستگاه ها مراتب تخلف به بالاترین مقام استانی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در امور فنی فرمانداری و در بازدید از پروژه ها ناقص بودن دیتاهای فنی پروژه های مصوب از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری مشاهده گردید که با توجه به اینکه این شهرستان در جنوبی ترین نقطه استان قرار دارد و از شرایط خاصی بهره مند است مدیران اجرایی نسبت به این موضوع تمام اهتمام خود را به خرج دهند تا این نواقص مرتفع گردد.

مجید محمودی افزود: با توجه به اینکه تمامی پروزه هایی که فعال هستند بایستی برنامه زمانبندی خود را اعلام نمایند که متاسفانه در همه پروژه ها چنین چیزی مشاهده نمی شود که لازم است در همه پروه ها از برنامه زمانبندی آنهمبصورت روز شمار معکوس استفاده نمایند.

وی اضافه نمود: همه مشکلات موجود در حیطه پروژه ها بایستی در جلسات مطرح گردد تا نسبت به رفع آنها اقدام شود وهمچنین در حوزه پروزههای مصوب مقام معظم رهبری اطلاعات آماری وتکمیلی خود را بصورت دقیق ارائه دهند تا بتوان از مجرای الکترونیکی و بصورت آنلاین در اختیار مسئولان استان قرار داده شود.

در ادامه رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان اقدام به ارائه گزارش آماری بصورت دقیق نمود واظهار داشت: تاکنون ۲۵ پروژه در سطح شهرستان عسلویه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تعریف و اعتبارات لازم تخصیص داده شد که امیدواریم با برنامه های پیش بینی شده بتوانیم در هفته دوت پروژه هایی را که در حال اتمام است به بهره برداری برسانیم.

در ادامه نیزهریک از مسئولین به نسبت پروژه های مشخص شده در حیطه وظایف خود گزارشی ارائه نمودند که از مهمترین پروژه ها می توان به احداث مدارس، اجرای طرح های هادی، احداث پارک ها، آسفالت کشی خیابانها، احداث خانه های عالم، احداث مراکز بهداشتی ودرمانی، احداث پانسونهای پزشکی وتکمیل پروژه های ورزشی در سطح شهرستان اشاره نمود.

در پایان مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه با ابراز گلایه از عدم حضور مسئولین در جلسات خاطرنشان کرد: متاسفانه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه پیام نور، اداره ورزش و جوانان و محیط زیست علی رغم ارسال دعوتنامه و هماهنگی های صورت گرفته نسبت به برگزاری جلسات بی توجهی از خود نشان داده اند که گزارش عدم حضور آنها به مقام ذیصلاح در استان ارسال خواهد شد و امیدواریم مسئولین محترم در جلسات آتی حضوری فعال داشته باشند. انتهای خبر/م.ج

مصوبات رهبری 2

مصوبات رهبری 3

مصوبات رهبری 4


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ