کرانچار: این برد به ما اعتماد به ‌نفس داد
تاريخ ارسال خبر : 21 جولای 2012 | ساعت 0:13 | کد خبر: 16846 | sv166 | چاپ این مطلب

سرمربی سپاهان گفت: در بازی اول توانستیم پیروزی روحیه‌ بخشی کسب کنیم و این ۳ امتیاز به بازیکنان اعتماد به نفس تزریق کرد.


 زلاتکو کرانچار پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان برابر مس کرمان در هفته اول لیگ برتر، عنوان کرد: برای ما بسیار مهم بود که بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. این برد به بازیکنان اعتماد به نفس تزریق کرد. متاسفم از اینکه نتوانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما همین برد نیز روحیه بازیکنان را بالا می‌برد.

وی در خصوص صحبت‌های قاسمپور مبنی بر اینکه سپاهان موقعیت‌ زیادی روی دروازه مس خلق نکرده و تیمش برتر از سپاهان بوده، گفت: من کاری به صحبت‌های دیگران ندارم. مهمترین فاکتور برای ما کسب ۳ امتیاز است و ما هم این لیاقت را داشتیم که به این پیروزی دست یابیم. به مس هم تبریک می‌گویم که توانست تیم خوبی را ببندد اما برای کسب نتیجه باید به فکر سایر شهرها غیر از اصفهان باشد زیرا گرفتن امتیاز در اصفهان بسیار سخت است. امیدوارم این تیم بتواند در سایر مسابقات موفق باشد.

کرانچار در خصوص عملکرد محمدرضا خلعتبری تصریح کرد: از عملکرد خلعتبری فوق‌العاده راضی هستم چرا که او یک هفته است که با تیم تمرین می‌کند درحالی که سایر بازیکنان بیش از یک ماه کنار یکدیگر بودند. خلعتبری به خوبی توانست نقش خود را در زمین ایفا کند.

وی درپاسخ به این سؤال که تغییر و تحولات در خط دفاعی و حمله سپاهان زیاد بوده و احتمال دارد این تیم مقابل تیم‌های با تجربه دچار مشکل شود، گفت:‌ من به سایر صحبت‌ها کاری ندارم. عملکرد تیم خود را می‌بینم و کاری هم به حرف‌های دیگران ندارم. ما در پست‌های حمله و دفاع بازیکنان جدیدی جذب کرده‌ایم که برای رسیدن به هماهنگی نیازمند زمان هستند و در بازی‌های آینده بهتر خواهیم شد.

کرانچار بار دیگر با سؤال خبرنگاری مبنی بر ضعف در خط دفاعی روبرو شد و گفت: باز هم می‌گویم فقط برای من پیروزی در دیدار مهم است و کاری به تیم‌ها و حرف و حدیث‌ها ندارم.

سرمربی سپاهان در خصوص جام حذفی گفت: این تصمیم مسئولان فدراسیون بوده و ما هم به آن احترام می‌گذاریم اما در مجموع فکر می‌کنم حذف این رقابت‌ها به سود ما باشد چرا که تمرکز خود را روی بازی‌های آسیایی و لیگ خواهیم گذاشت.

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ