- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دستبرد ۸۰ میلیون تومانی سارقین از منازل

“عسلویه نیوز” شب گذ شته دریک حادثه رعب آورسارقین مسلح با حمله به منازل دو نفر از شهروندان عسلویه اموالشان را ربودند. [1]

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز”شب گذشته و در حوالی ساعت ۱۹ الی۲۰ سارقین با در دست داشتن اسلحه های سرد به منازل دو خانواده از شهروندان عسلویه حمله نمودند و اموال و طلاهای آنها را ربودند که این مسئله باعث رعب و وحشت مردم عسلویه شد و از مسئولین شهری خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

یکی از خانواده های مال باخته به نام ع-م در این رابطه می گوید حوالی ساعت ۱۹ به اتفاق هسرم قصد بیرون رفتن از منزل را داشتیم که قبل از رفتن برای انجام کاری به خانه پدر همسرم رفتم تا فرزندم را ببرم و همسرم تک و تنها در منزل منتظرم مانده بود که بعد از گذشت چند دقیقه همسرم با من تماس گرفته و موارد مشکوک نظیر شکستن قفل درب منزل را گزارش میداد و من از ترس اینکه بلایی سر خانواده من پیش آید بلافاصله به خانه برگشتم که در هنگام ورود به منزل۳ نفر از سارقین با در دست داشتن اسلحه های سرد به طرفم حمله نمودند وهر طوری که بود توانستم از مهلکه جان سالم به در ببرم وبا فریاد از همسایه ها تقاضای کمک نمودم.

وی افزود:بعداز اینکه سارقین متوجه داد و فریاد من شدند بلافاصله سوار خودروی پژو۴۰۵ خود شدند واز محل متواری شدند و هنگامی که قصد یادداشت پلاک خودرو را داشتم متوجه پوشاندن پلاک با مقوا توسط سارقین شدم ونتوانستم کاری از پیش ببرم و متاسفانه سارقین با ورود به منزل توانستند مبلغ ۱۵۰ هزار تومان را به سرقت ببرند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با نیروی انتظامی تماسی داشته اید یا خیر و عکس العمل آنها در این زمینه چه بود گفت: بعداز این حادثه بلافاصله  با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و موضوع سرقت مسلحانه را اطلاع دادم که متأسفانه پس ازگذشت ۲۰ دقیقه درمحل حادثه حاضر شدند در واقع حضور آنها نوش دارو پس از مرگ سهراب بود زیرا زمانی به محل حادثه اعزام شدند که سارقین در طول این ۲۰ دقیقه به هرجا که می خواستند رسیدند.

برپایه این گزارش پس از اتفاق افتادن این حادثه سارقین متأسفانه به منزل یکی دیگر از شهروندان بنام الف – ب که برای انجام کاری به بیرون رفته بودند دستبرد می زنند و طلاهایی که در گاوصندوق به ارزش ۵۰ میلیون تومان باضافه ۳۰ میلیون تومان پول نقد نگهداری می شد را به سرقت می برند و بلافاصله از شهر متواری می شوند.

جا دارد مسئولین امنیتی و انتظامی بخش و شهرستان به این قضایا رسیدگی کنند و امنیت جانی و مالی مردم و ساکنان شهر عسلویه را بیش از هر چیز دیگری مد نظر داشته باشند.