- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حاج آقا گنجی :استاندار جدید باید نگاه ویژه ای به عسلویه داشته باشد

در آغار امام جمعه بخش عسلویه با تبریک نیمه شعبان و روز جوان گفت :  مناسبات مربوط به ائمه اطهار به مثابه هویت شیعه می باشد که باید به بهترین نحو برگزار شود. ایشان ضمن تشکر از زحمات  شرکت نفت و گاز پارس و منطقه ویژه ، از برگزاری سمینار مهدویت از دیدگاه قرآن و سنت خبر داد .
آقای گنجی در بخش دیگری از خطبه ها به موضوع بی حجابی در منطقه اشاره و افزود: ورود و اشتغال خانم های بی حجاب از سایر استان ها به شرکت ها و نیز در بین مردم بخش موجب رواج بی حجابی شده که باید حراست شرکت ها دقت بیشتری داشته باشند و از ورود اینگونه افراد جلو گیری بعمل آید.
ایشان در ادامه به تغییر و تحولات استان اشاره کرد و افزود :از خدمات استاندار سابق کمال تشکر را داریم و به استاندار جدید نیز خیر مقدم عرض می نماییم. مردم این استان انتظارات زیادی در جهت رفع محرومیت از استان دارند که باید ابه این انتظارات توجه شود.
وی افزود: استاندار جدید باید نگاه ویژه ای به عسلویه داشته باشد بخصوص طرح های نیمه تمام  در عسلویه باید به سرعت تکمیل شود از جمله بیمارستان که نیمه تمام رها شده و فرسوده شده و محل تجمع معتادان و سگ های ولگرد شده است .
حاج آقا گنجی در پایان خطاب به مسئولان استان  گفت : مردم بخش عسلویه بار ها وفا داری خود را به انقلاب اعلام کرده اند و باید قدر این مردم را شناخت و اقدامات بیشتری در جهت رفع محرومیت از این بخش انجام شود.