- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تیم فوتبال داماش در آخرین دیدار تدارکاتی شکست خورد

تیم فوتبال داماش گیلان در دومین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی آماده‌سازی ترکیه برابر تیمی از لیگ دسته دوم این کشور تن به شکست داد.

تیم فوتبال داماش گیلان که برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی ‌ترکیه شده، روز جمعه در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش برابر تیم گون‌گورن اسپور که در این فصل به لیگ دسته دوم ترکیه سقوط کرده است، با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

در این دیدار که در کمپ گرین پارک ترکیه برگزار شد، افشین چاووشی تک گل تیم داماش را به ثمر رساند. در این دیدار  محمد غلامی و مصطفی حاجتی و سایر مهاجمان داماش موقعیت‌های بسیاری را از دست دادند. ضمن اینکه جهانگیر عسگری و یک بازیکن حریف نیز اخراج شدند. امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش هم تماشاگر این بازی بود.

با توجه به برپایی اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال پیکان در ترکیه، فرهاد کاظمی سرمربی پیکان به‌همراه دستیارانش این بازی را از نزدیک تماشاگر کردند. همچنین طی روزهای گذشته محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان هم نشستی با امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش داشت.

تیم فوتبال داماش در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در این اردو برابر تیم دسته دومی “آیدین اسپور” با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و در بازی دوم هم مقابل تیم دسته اولی “گریسن اسپور” به برتری ۳ بر یک دست یافت.