- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس‌ خواستار شد؛

تسریع در راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی عسلویه
نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس‌ در نامه‌ای به وزیر رفاه و تامین اجتماعی خواستار تسریع در راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی عسلویه شد.
به گزارش خبرگزاری عسلویه نیوز به نقل از فارس از دفتر نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس، عسکر جلالیان در نامه‌ای خطاب به وزیر رفاه خواستار پیگیری برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان تامین اجتماعی در عسلویه شد.
در بخشی از این نامه آمده است: پیرو سؤال اینجانب در زمینه تسریع در راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی عسلویه که روز ۱۸ خرداد در کمیسیون مطرح شد، پاسخ دریافتی از معاونت درمان تأمین اجتماعی کشور حاکی از پیشرفت حدود ۸۰ درصدی پروژه مذکور بوده است.
جلالیان در ادامه افزوده است: این بیمارستان در زمینی حدود ۱۸ هزار مترمربع در موقعیتی بسیار عالی با زیربنایی حدود ۵ هزار مترمربع سال ۸۳ کلنگ زنی شده است و با وجود وعده‌های مختلف مدیران استانی، تکمیل آن امروز و فردا می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شده است: استاندار بوشهر در اردیبهشت ۸۹ در نشست شوراهای محترم اسلامی شهرستان کنگان، وعده داد که بیمارستان ۳۲ تختخوابی عسلویه به زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شود و از آنجائیکه سازمان تأمین اجتماعی در عسلویه حدود ۱۳ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی دارد و از طرفی فاقد هرگونه مرکز درمانی است، ضرورت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان با توجه به فراهم بودن جمیع شرایط بسیار واضح و مبرهن است.
جلالیان افزوده است: در نامه معاونت محترم درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور، راه‌اندازی این بیمارستان، منوط به تأمین کادر مورد نیاز اعلام شده است که بدیهی است با عنایت به حضور وزارت نفت در منطقه ( پارس جنوبی و شمالی)، وجود بیش از ۱۰ پرواز در شبانه‌روز در سطح استان و دیگر بسترهای موجود مشکلی برای تأمین کادر مورد نظر وجود ندارد و اینجانب نیز برای تسریع در کار و برطرف کردن هرگونه مشکل متصور، با کمال میل و با تمام توان همراهی و همکاری و پیگیری می‌کنم تا هم سازمان بزرگ تأمین اجتماعی بتواند به خوبی به وظایفش عمل کند و هم مردم مستحق بخش عسلویه نیز از نعمت بیمارستان برخوردار شوند.