- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

وزیر نفت پیشنهادی به مجلس+تصویر

 بزودی رستم قاسمی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان وزیر پیشنهادی احمدی نژاد برای نشستن بر مسند نفت به مجلس معرفی خواهد شد.

به گزارش عسلویه نیوز گفته می شود این مذاکرات ازحدود یکماه پیش تا کنون آغاز شده است که تا کنون به دلیل مخالفت سپاه با از دست دادن نیرویی چون رستم قاسمی این امر با تاخیر مواجه شده بود.


براساس گزارش های رسیده پنجشنبه شب طی نشستی میان سران سپاه و احمدی نژاد این توافق صورت گرفته که فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به وزارت نفت کوچ کند.درعین حال گفته می شود طی یک هفته گذشته قاسمی با اکثراعضای دولت نشست های مختلف داشته است.

رستم قاسمی پیش از این نیز در پرونده فعالیت های خود دو دوره حضور در مجلس شورای اسلامی را نیز در پرونده خود دارد.وی در مجلس سوم و پنجم حضور داشته است.

براین اساس بزودی قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به مجلس معرفی می شود که برآوردها حکایت از رضایت بهارستانی ها با حضور وی برمسند مدیریت وزارت نفت دارد.

اختصاصی خبرآنلاین/رستم قاسمی وزیر نفت می شود

این درحالی است که درحال حاضر برآوردها بر معرفی علی آبادی به عنوان وزیر نفت به مجلس بوده است که این امر به دلیل عدم شناخت وی نسبت به بدنه نفت با مخالفت های زیادی در مجلس همراه بود.

دراین بین علی آبادی روز پنجشنبه پیش از برگزاری جلسه نهایی میان سران سپاه و احمدی نژاد و توافق بر سر برمسند نشستن قاسمی با حکمی شجاع الدین بازرگانی را به عنوان معاون حقوقی و مجلس خود منصوب کرد تا شاید از این طریق بتواند شانس خود را برای دریافت رای از بهارستانی ها افزایش دهد.

منبع: خبرآنلاین