- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رییس جدید تامین اجتماعی دشتی منصوب شد

به گزارش سوک، عبدالمجید رازه در آیین تودیع و معارفه مدیر اداره تامین اجتماعی شهرستان دشتی، اظهار داشت: بر اساس آخرین داده‌های آماری ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر در حال حاضر در استان بوشهر بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده وجود دارد که ماهیانه از ۳۹۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان حقوق دریافت می‌کنند.

رازه خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶ هزار و ۱۵۲ نفربازنشسته، هزارو ۸۲۵ نفر از کار افتاده و ۵ هزارو ۱۰۰ نفر نیزبازمانده هستند.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع حق بیمه یادآور شد: در سال گذشته بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان میزان پرداختی بابت تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت داشته‌ایم.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر،گفت: پیش بینی می‌شود امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد افزیش پرداخت تعهدات کوتاه و بلندمدت داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتی نیز گفت: ۲۵ درصد مردم شهرستان دشتی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

حسین باغداری افزود: در شهرستان دشتی حمایت از افراد نیازمند یکی از وظایف و افتخارات سازمان تامین اجتماعی است که انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتی ۲۱ هزار نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که ۷ هزار نفر اصلی و مابقی نیز خانواده‌ها هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: یک‌هزار و ۲ نفر در شهرستان دشتی از بیمه کارگران ساختمانی بهره‌مند هستند.

در پایان ضمن تقدیراز سید نورالدین هاشمی رئیس سابق تامین اجتماعی دشتی غلامحسین بحرینی خورموجی به‌عنوان رئیس جدید تامین اجتماعی دشتی معرفی شد.