- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تامین جهیزیه ۱۷ عروس و داماد شبانکاره توسط کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از تامین جهیزیه ۱۷ عروس و داماد شبانکاره توسط کمیته امداد خبر داد.

خبرگزاری فارس: تامین جهیزیه 17 عروس و داماد شبانکاره توسط کمیته امداد

اسماعیل زارع شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: خدمت به محرومان و نیازمندان یکی از شیرین‌ترین و پسندیده‌ترین عبادت‌ها و سنت پیامبر اکرم و ائمه اطهار (ع) است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره خاطر نشان کرد: احسان و نیکوکاری از برترین تعالیم دین مبین اسلام است و دستگیری از نیازمندان توفیقی است از جانب خداوند متعال که تنها نصیب بندگان خوب و برگزیده‌اش می‌شود.

زارع با اشاره به اهداف تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: تاسیس کمیته امداد امام به دستور حضرت امام خمینی (ره) یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی به لطف خدا توانسته بسیاری از نیازمندان را زیر پوشش قرار دهد و چهره فقر را در کشور کمرنگ کند.

این مسئول اذعان کرد: خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) تمام اقشار محرومین و نیازمندان جامعه را در بر می‌گیرد و به رفع نیازهای ایشان می‌انجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ شبانکاره ادامه داد: پوشش سالمندان مشمول طرح شهید رجایی، پرداخت وام قرض‌الحسنه، تهیه جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های زیر پوشش، کمک به درمان بیماران خاص و تامین مسکن برای خانواده‌های بی‌بضاعت از خدماتی است که در راستای اهداف این نهاد صورت می‌پذیرد.

وی افزود: خانواده یکی از امن‌ترین مکان برای افراد در جامعه محسوب می‌شود و کمیته امداد امام خمینی (ره) با تامین جهیزیه نوعروسان تشکیل خانواده برای جوانان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را آسان می‌کند.

زارع از بهره‌مندی ۱۷ عروس و داماد از خدمات جهیزیه کمیته امداد شبانکاره خبر داد و بیان کرد: ۱۷ عروس و داماد تحت حمایت کمیته امداد از کمک هزینه ازدواج کمیته امداد شبانکاره بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره خاطر نشان کرد: این کمک‌ها با مبلغ ۹۰ میلیون ریال به هفت نوعروس و ۱۰ داماد مددجوی کمیته امداد در قالب جهیزیه و هدیه ازدواج اهدا شد.