فرصت جدید برای اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 23 جولای 2016 | ساعت 8:33 | کد خبر: 35155 | sv237 | چاپ این مطلب

“عسـلویــه نیــوز” استاندار بوشهر گفت: وزیر نفت اعلام کرده نیروهای فعال در پارس جنوبی نباید پروازی باشند و باید محل سکونتشان در همان منطقه باشد لذا این دستور وزیر یک فرصت جدید برای اشتغال نیروهای بومی و مهارت دیده استان بوشهر در عسلویه است.سالاری

به گزارش “عسلویه نیوز” مصطفی سالاری عصر امروز در نشست با مدیران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: پارس جنوبی علاوه بر اینکه یک فرصت برای تولید نفت و گاز در کشور است، فرصتی مطلوب برای اشتغال جوانان بومی نیز هست.

وی بیان کرد: کار در شرکت‌های نفتی و گازی عسلویه مستلزم کسب مهارت لازم است و در این زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در ارتقاء سطح آموزش‌های مهارتی و فنی به ویژه مرتبط به صنایع نفت و گاز در عسلویه دارد.

استاندار بوشهر گفت: پارس جنوبی، نیروگاه اتمی و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در عرصه تولید و اشتغال هستند که جوانان جویای کار استان باید مهارت لازم برای اشتغال در این مراکز را کسب کنند.

سالاری با اشاره به تفاهم‌نامه نیروگاه و پارس جنوبی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، گفت: این تفاهم‌نامه یک فرصت ایده‌آل برای این است که جوانان جویای کار پس از کسب مهارت لازم در صنایع نفت و گاز و همچنین نیروگاه اتمی مشغول به کار شوند.

استاندار بوشهر گفت: وزیر نفت اعلام کرده نیروهای فعال در پارس جنوبی نباید پروازی باشند و محل سکونتشان در همان منطقه باشد لذا این دستور وزیر یک فرصت جدید برای اشتغال نیروهای بومی و مهارت دیده استان بوشهر در عسلویه است.

سالاری ادامه داد: این در حالی است که بخشی از کارکنان منطقه پارس جنوبی به‌صورت اقماری و با پرواز رایگان در منطقه حضور می‌یابند.

این مسؤول بیان داشت: بر اساس ابلاغ وزیر نفت، افراد شاغل در منطقه پارس جنوبی یا در منطقه ساکن شوند و یا اینکه از نیروهای بومی میزبان در طرح‌های پارس جنوبی استفاده شود.

استاندار بوشهر گفت: با ابلاغ جدید وزیر نفت، شرایط جدیدی برای جذب نیروهای بومی مهارت دیده در پارس جنوبی فراهم می‌شود لذا این اتفاق کسب مهارت فنی و حرفه‌ای را بیش از پیش ضروری می‌کند./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ