نقاط حادثه‌ خیز شهرستان عسلویه اصلاح می‌شوند
تاريخ ارسال خبر : 23 جولای 2016 | ساعت 8:44 | کد خبر: 35159 | sv101 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: نقاط حادثه‌خیز شهرستان عسلویه اصلاح می‌شوند.نادری

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی، عبدالله نادری در نشست با مسؤولین اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: عسلویه از مناطق حساس و مهم در سطح استان و کشور محسوب می‌شود و برای ارائه خدمات بهینه به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در دو سال اخیر با سال‌های قبل قابل قیاس نیست و امیدوار هستیم که بتوانیم رضایت خاطر مردم را جلب کنیم.

فرماندار عسلویه با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت جاده‌های شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده برای رفاه حال شهروندان و برای دفع خطرات جاده‌ای در چند نقطه از شهرستان برنامه کوتاه مدتی برای برطرف کردن آنها در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات آن شروع می‌شود.

نادری با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی جاده‌ها نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده‌ای دارد و برای حفظ جان انسان‌ها باید تلاش کنیم گفت: از اقدامات انجام شده اصلاح نقطه حادثه خیز پل ولایت در روستای بساتین است که در این راستا پل نرسیده به ایست بازرسی بندو و پیچ خطرناک بین دو روستای سهمو جنوبی و شمالی نیز در حال اصلاح هستند.

وی یادآور شد: همچنین تقاطع محور لامرد به اخند که از خطرناک‌ترین مسیرهای شهرستان است و حوادث ناگواری در آن رخ داده نیز به زودی اصلاح مى‌شود.

نادری در پایان با اشاره به اینکه راه‌ها یکی از موارد زیرساخت توسعه هستند، تاکید کرد: نقاط پر حادثه در سطح شهرستان به زودی برطرف می‌شوند تا موجب آسایش بیشتر مردم که سرمایه اصلی نظام هستند فراهم شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ