برخورد با متخلفین حوادث نخل‌تقی و عسلویه از مجرای قانون انجام شود
تاريخ ارسال خبر : 23 جولای 2016 | ساعت 9:20 | کد خبر: 35164 | sv95 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: برخورد با متخلفین حوادث نخل‌تقی و عسلویه از مجرای قانون انجام شود.امام جمعه

به گزارش “عسلویه نیوز” سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: توقع از هیئت نظارت بر برجام این است که دقت بیشتری را داشته باشد و منافع ملی را در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: تا وقتی که طرف مقابل تعهدات را نقض نکرده است، ما نیز نقض نمی‌کنیم ولی در قبال کارشکنی‌های آنها باید توانایی‌های خود را حفظ کنیم.

امام جمعه عسلویه همچنین به سالروز اولین نماز جمعه اشاره کرد و ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد احیای نماز جمعه هستیم و مردم نیز با شور و حرارت خاصی در نماز جمعه حاضر می‌شوند. نهاد نماز جمعه وابسته با دولت نیست.

وی با اشاره به پنج مردادماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، بیان کرد: در این عملیات دوست و دشمن به خوبی شناخته شدند و در تحکیم وحدت داخلی اهمیت بالایی داشت.

هاشمی‌نژاد افزود: از همه مسئولان امنیتی و محلی، نیروهای نظامی، بسیج، سپاه، اطلاعات، معتمدین محلی، شوراهای عسلویه و نخل تقی و ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی و مسئولان استانی برای کنترل حوادث عسلویه و نخل تقی تشکر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وجود امنیت در جامعه دارای اهمیت بالایی است و سود آن برای همه مردم است و هیچ چیزی جایگزین برادری و محبت نمی‌شود.

امام جمعه عسلویه افزود: در مورد حواث عسلویه و نخل تقی نیز انتظار این است که با متخلفین از مجرای قانون برخورد شود.انتهای پیام/مهر


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ