- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعتبار ۱٫۷ میلیارد ریالی برای اطعام مددجویان در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از اعتبار ۱٫۷ میلیارد ریالی برای اطعام مددجویان کنگان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعتبار 1.7 میلیارد ریالی برای اطعام مددجویان در کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز” مراد شمس‌الدینی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان برنامه‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده‌اند که در این ماه مبارک بر اساس برنامه‌های موجود شاهد اجرای آن خواهیم بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان در این ماه تامین مواد غذایی و مایحتاج خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد است.

شمس‌الدینی بیان کرد: توزیع سبد مواد غذایی از راهکارهایی است که در این راستا مورد توجه ماست و در این راستا از کمک‌های خیرین هم استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۱۲۰ مددجو از این طرح اضافه کرد: به تعداد ۱۲۰ خانوار مددجو، ۱۲۰ سبد مواد غذایی با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیون تومان بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از اعتبار ۱٫۷ میلیارد ریالی برای اطعام مددجویان در کنگان خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته هزینه اطعام مددجویان ۱۰۰ میلیون تومان بوده که در سال جاری این رقم به بیش از ۱۷۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

شمس‌الدینی بیان کرد: این سبد‌های غذایی شامل موادی همچون گوشت، چای، شکر، برنج، قند، حبوبات، رب گوجه فرنگی و … است.

وی عنوان کرد: در جامعه اسلامی حمایت از ایتام و تلاش برای رفع نیازها و دغدغه‌های ایشان در عرصه‌های مختلف از اقدامات پسندیده است و کمیته امداد در قالب فعالیت‌های خویش زمینه را برای اجرای این طرح در شهرستان کنگان هموار کرده است.

شمس‌الدینی متذکر شد: به منظور جذب کمک حامیان شاهد برپایی پایگاه‌هایی در ادارات، مساجد و شرکت‌های مستقر در منطقه بوده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: در این طرح ۴۶۷ یتیم وجود دارد و خواهان مشارکت چند خیر برای حمایت از هر یک از ایتام در این طرح انسان‌ دوستانه هستیم.