- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی ۳ مرکز تخصصی قرآن در شهرستان کنگان

 رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از راه‌اندازی سه مرکز تخصصی قرآن در شهرستان کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی 3 مرکز تخصصی قرآن در شهرستان کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های قرآنی، دینی و پژوهشی از محوری‌ترین برنامه‌هایی است که تبلیغات اسلامی برای تحقق آن تلاش می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: با توجه به موقعیت ویژه شهرستان کنگان در عرصه‌های مختلف با برنامه‌ریزی کارآمد و تلاش برای تحقق این برنامه‌ها همواره زمینه اجرای این برنامه‌ها را به‌ وجود آورده‌ایم.

اهرمی بیان کرد: قرآن جامع‌ترین برنامه زندگی را به مردم عرضه داشته و با تلاش در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های قرآنی می‌توانیم زمینه مساعد برای خیر و سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها فراهم آوریم.

وی اضافه کرد: به منظور بهره‌مندی مطلوب مردم از تعالیم قرآن کریم برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم در شهرستان کنگان به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و در قالب برنامه‌های گوناگون شاهد اجرای این طرح هستیم.

این مسئول اذعان کرد: هم‌اکنون کلاس‌های قرآنی در سراسر شهرها و روستاهای شهرستان کنگان در حال برگزاری است و استقبال باشکوهی را از این کلاس‌ها شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های قرآنی به شکل خانه‌های قرآن شهری و روستایی و به شکلی منظم‌تر از مسائلی است که مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان به آن توجه دارند.

اهرمی با اشاره به راه‌اندازی خانه و مرکز تخصصی قرآن در بنک و نخل‌تقی یادآور شد: برپایی و ایجاد سه خانه تخصصی قرآنی در شهرهای بنک و نخل تقی از اقداماتی است که سبب توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان می‌شود و پیگیری‌های آن انجام شده و در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار این خانه‌های قرآن خواهیم بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان کرد: در شهرستان کنگان هم‌اکنون دو خانه قرآن روستایی و دو موسسه قرآنی دارای مجوز مشغول به فعالیت هستند.