- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برپایی ۱۰ دوره تخصصی قرآن در روستاهای شهرستان جم

 رئیس تبلیغات اسلامی جم از برپایی ۱۰ دوره تخصصی قرآن در روستاهای شهرستان جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی 10 دوره تخصصی قرآن در روستاهای شهرستان جم

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان قرآنی و مذهبی شهرستان جم اظهار داشت: تلاش برای توسعه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطرنشان کرد: در سال جاری شاهد اجرای بیشترین و کیفی‌ترین برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در این شهرستان خواهیم بود و از مسئولان شهرستان می‌خواهیم ما را در این مسیر یاری کنند.

وی افزود: مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دنیای استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از مسائل مهمی است که در قالب فعالیت‌های دینی و فرهنگی در دستور کار ما قرار دارد.

سادات با تاکید بر آنکه در برنامه‌های فرهنگی باید جوانان را مورد توجه قرار دهیم، بیان کرد: دشمنان بیشترین هجمه‌های خود را متوجه جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی کرده‌اند و ما در برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی باید توجه خاصی به جوانان داشته باشیم.

این مسئول گفت: بیشترین برنامه‌های قرآنی در قالب برنامه‌های تابستانه و برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان قرار دارد و استقبال جوانان و نوجوانان از این برنامه‌ها بسیار مطلوب بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم اذعان کرد: در برنامه‌های تابستانه توجه خاصی به روستاها داشته‌ایم و دامنه فعالیت‌های قرآنی تابستانه تمامی روستاها را شامل شده است.

وی با تاکید بر آنکه فعالیت‌های خانه قرآن تبیان در توسعه فعالیت‌های ورزشی بسیار موثر است، ادامه داد: در روستاهای شهرستان جم شاهد برگزاری ۱۰ دوره آموزش قرآن کریم توسط خانه قرآن هستیم.

سادات گفت: به منظور توسعه و تجهیز خانه‌ قرآن تبیان شهرستان جم شاهد خرید تجهیزاتی مانند رایانه، دوربین عکاسی و فایل و سایر اقلام مورد نیاز این مرکز بوده‌ایم و در آینده نزدیک این تجهیزات در اختیار مسئول این مرکز قرار می‌گیرد.

محمد پیرانه مسئول خانه قرآن تبیان شهرستان جم در این نشست اظهار داشت: ۱۰ دوره قرآنی شامل دو دوره پیش دبستانی، دو دوره آموزش همگانی قرآن کریم و دو دوره تجوید الصلوه و دو دوره آموزش حفظ جزء ۳۰ و دو دوره مفاهیم قرآنی در این خانه قرآن اجرا می‌شود و از مسئولین تبلیغات اسلامی شهرستان جم می‌خواهیم ما را حمایت کنند.