- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ثبت‌نام اینترنتی ۲۸ هزار دانش‌آموز در دشتستان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از ثبت‌نام اینترنتی ۲۸ هزار دانش‌آموز در دشتستان از ابتدای زمان ثبت‌نام تاکنون خبر داد.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام اینترنتی 28 هزار دانش‌آموز در دشتستان

به گزارش”عسلویه نیوز” عباسعلی اسدی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: تقویت نهاد آموزش و پرورش امری مهم و تاثیرگذار در جامعه است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی در استان بوشهر است و تلاش زیادی برای افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت در این شهرستان انجام گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در برازجان خبر داد و اذعان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری دوره کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود.

اسدی از پذیرش ۱۲۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد دانشجو از طریق کنکور سراسری پذیرفته خواهند شد.

وی از کمبود ۷۳ معلم در مقطع ابتدایی در دشتستان خبر داد و گفت: در مقطع راهنمایی نیز با ۶۸ معلم مازاد روبه‌رو هستیم که امیدوار هستیم به زودی این مهم ساماندهی شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از ثبت‌نام اینترنتی ۲۸ هزار دانش‌آموز در دشتستان خبر داد و افزود: از ابتدای زمان ثبت‌نام تاکنون بیش از ۲۸ هزار نفر دانش‌آموز در این شهرستان به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

اسدی از صدور ۲۹ مجوز پیش دبستانی در دشتستان خبر داد و بیان کرد: همچنین مجوز احداث ۱۸ مهد کودک در راستای آموزش‌های پیش دبستانی در دشتستان صادر شده است.

بررسی مصوبات جلسه قبل و گزارش فعالیت‌های جاری، گزارش نهضت سوادآموزی از فعالیت‌های جاری و برنامه‌ریزی‌های آینده و بررسی حوزه مشارکت‌های مردمی در سال تحصیلی جاری و آینده از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود