- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هیچ مدرسه‌ای در دشتستان تعطیل نمی‌شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: در سال تحصیلی جدید هیچ مدرسه‌ای در دشتستان تعطیل نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: هیچ مدرسه‌ای در دشتستان تعطیل نمی‌شود

به گزارش”عسلویه نیوز” بخشعلی دهقایدی شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان یک ماه خاص و ارزشمند است که برکات زیادی برای مسلمانان دارد و باید از فیوض و برکات این ایام بهره‌مند شویم.

وی یادآور شد: تقویت فضای معنوی در جامعه از برکات رمضان است و برپایی جلسات دینی و قرآنی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی نیز در این ماه نمود ویژه‌ای دارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش از گسترده‌ترین نهادهای تربیتی و آموزشی در سطح جامعه است و تاثیرگذاری این نهاد بسیار زیاد است.

وی افزود: اجرای طرح تحول بنیادین از مهم‌ترین اقدامات دولت نهم و دهم در پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش است و بدون اغراق شاهد تلاش همه‌جانبه وزارت آموزش و پرورش در موفقیت دانش‌آموزان هستیم.

معاون اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: اجرای صحیح طرح جدید آموزشی امری مهم است و مشارکت و حمایت در اجرای این طرح مهم در نظام آموزشی جدید از وظایف همه مسئولان و مردم است.

دهقایدی با اشاره به اینکه امکانات تحصیلی افزایش یافته است گفت: در سال تحصیلی آینده هیچ مدرسه‌ای در دشتستان تعطیل نمی‌شود و تعطیلی مدارس در این شهرستان به ویژه در مناطق دورافتاده و روستایی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی از برگزاری جشن ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی در دشتستان خبر داد و اذعان کرد: امیدوار هستیم به زودی شاهد اجرای جشن ریشه‌کنی بیسوادی باشیم و البته مسئولان نهضت سوادآموزی در این مسیر همت ارزشمندی دارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان افزود: طرح هجرت و اردوهای جهادی از اقدامات مناسب آموزش و پرورش و بسیج سازندگی است که در محرومیت‌زدایی از مناطق دوردست بسیار تاثیرگذار است.

دهقایدی اذعان کرد: اردوهای طرح هجرت موجب افزایش روحیه کارآفرینی دانش‌آموزان می‌شود و باید تداوم یابد.