- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هوشمندسازی ۷۷ کلاس درس در مدارس شهرستان جم

 رئیس اداره آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی ۷۷ کلاس درس در مدارس شهرستان جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: هوشمندسازی 77 کلاس درس در مدارس شهرستان جم

به گزارش”عسلویه نیوز” حسین اسکندری شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: افزایش معنویت در بین دانش‌آموزان و ترویج روحیه اسلامی و قرآنی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح تحول بنیادین توسط آموزش و پرورش است.

وی افزود: سطح کیفی نظام آموزشی طی چند سال اخیر بهبود یافته و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی برای پیشرفت مدارس خریداری شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی ۷۷ کلاس درس در مدارس شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: آموزش رایج در مدارس کشور، یک آموزش سنتی بود که فقط از طریق شنیداری صورت می‌گرفت که با پیشرفت علم و تکنولوژی جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی در آموزش و پرورش امری ضروری به نظر می‌رسید.

اسکندری تصریح کرد: تجهیزات کمک آموزشی به عنوان ابزاری در دست دبیران و معلمان می‌تواند تاثیر بسیار مطلوبی در افزایش کیفیت آموزشی کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: به‌حمدلله در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش کشور شده و با اجرایی شدن سند تحول بنیادین هوشمندسازی مدارس سرعت قابل قبولی داشته که در شهرستان جم به همت والای مردم شهرستان و خیرین محترم و همچنین تجهیزات اهدایی از سوی اداره کل استان موفق به هوشمندسازی ۷۷ کلاس درس در مدارس شهرستان شده‌ایم.

اسکندری بیان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولین ذیربط و کمک‌های خداپسندانه مردم فهیم شهرستان در سال تحصیلی جدید اکثر مدارس شهرستان از این فناوری نوین آموزشی بهره‌مند شوند.

وی از کسب موفقیت آموزش و پرورش جم در اجلاس سراسری خبر داد و افزود: بیست و نهمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور به مدت دو روز در تهران برگزار شد که در این اجلاس از طرف وحید کیارشی به عنوان رئیس کارگروه و معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم به عنوان عضو کارگروه بررسی برنامه پنجم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، سیاست‌های مالی و ساماندهی نیروی انسانی، تحول بنیادین مورد تقدیر قرار گرفت.

اسکندری خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت موجود برای رشد و توسعه آموزش و پرورش در شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.