- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آموزش و پرورش عسلویه با کمبود نیروی آموزشی روبه‌روست

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: کمبود نیروی آموزشی از مهم‌ترین معضلات آموزش و پرورش عسلویه است.

خبرگزاری فارس: آموزش و پرورش عسلویه با کمبود نیروی آموزشی روبه‌روست

به گزارش ” عسلویه نیوز” علی احمدی در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و معضلات موجود در مدارس برای سال تحصیلی جدید در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

وی به بیان گزارش مختصری از اجلاس رؤسای آموزش و پرورش در تهران پرداخت و همچنین برنامه و نکات لازم در سند تحول بنیادین را برای مدیران و کارکنان آموزش و پرورش عسلویه یادآور شد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه با اشاره به اهمیت و نقش سند تحول بنیادین در نظام آموزشی کشور خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات و تاکیدات مقام معظم رهبری تربیت دانش‌آموز تراز ایرانی است و از این لحاظ فرهنگیان و معلمان باید مجدانه در روند پیشرفت و به ثمر نشستن سند تحول بنیادین همکاری کنند.

احمدی با بیان اینکه آموزش و پرورش عسلویه با کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی روبه‌روست گفت: کمبود فضاهای آموزشی و کمبود نیروی انسانی مهم‌ترین نیاز و کمبود اداره آموزش و پرورش در اجرای این طرح عظیم و نهادین تحول بنیادین در این منطقه است که انتظار داریم مرتفع شود.

وی در ادامه اضافه کرد: کمبود نیروی آموزشی از مهم‌ترین معضلات آموزش و پرورش عسلویه است که امیدوار هستیم به زودی مرتفع شود.

احمدی از همکاری مستمر شوراها، دهیارها، انجمن اولیاء و مربیان و مدیران و معاونین و تاثیر مثبت آنها در حصول پیشرفت‌های به‌دست آمده آموزش و پرورش منطقه عسلویه تشکر کرده و از مشارکت مردمی و همکاری شرکت‌ها و تغییر دیدگاه نسبت به آموزش و پرورش ابراز خرسندی کرد و افزود: با این روند می‌توان آینده رو به رشد و در شأن منطقه را برای پایتخت اقتصادی کشور ترسیم کرد.

این مسئول به اقدامات صورت گرفته در قالب اجرایی کردن سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام به موقع اینترنتی، ساماندهی نقل انتقالات، احداث فضاهای کلاس ششم ابتدایی، جذب نیروی تربیت معلم و نیروهای نهضتی و… از جمله اقدامات مؤثر برای اجرای این طرح است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطر نشان کرد: باید با تلاش همه جانبه اداره آموزش و پرورش منطقه و سایر مسئولان هرچه بیشتر در رفع مشکلات منطقه بکوشیم تا ان‌شاءالله بستر مناسبی را برای شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان فراهم کرده باشیم.

در پایان محمد شریف‌نژاد دبیر ستاد پروژه مهر عسلویه ضمن پیگیری اجرایی شدن مصوبات جلسه گذشته، عملکرد مسئولان کمیته‌ها را مورد بازبینی قرار داد و از آنان خواست اقدامات انجام شده را به دبیرخانه ستاد تحویل دهند.