- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انجام ۲۵ هزار ساعت کارکرد بدون حادثه در تعمیرات اساسی فازهای ۴ و ۵

سرپرست تعمیرات ماشین‌آلات پالایشگاه سوم پارس جنوبی از انجام ۲۵ هزار ساعت کارکرد بدون حادثه در تعمیرات اساسی فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: انجام 25 هزار ساعت کارکرد بدون حادثه در تعمیرات اساسی فازهای 4 و 5

به گزارش” عسلویه نیوز” به عباس جوانمردی‌نیا اظهار داشت: تعمیرات و نگهداری از تاسیسات صنایع نفت و گاز از اهمیت بالایی برخوردار است و روند توسعه اقتصادی کشور را هموار می‌کند.

سرپرست تعمیرات ماشین‌آلات پالایشگاه سوم پارس جنوبی خاطر نشان کرد: تعمیرات اساسی واحد مکانیک دوار این پالایشگاه با ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت بدون حادثه با موفقیت پایان یافت.

جوانمردی‌نیا در ارتباط با فعالیت‌های این دور از عملیات تعمیرات بیان داشت: انجام تعمیرات اساسی بر روی پنج عدد کمپرسور، بررسی کلی ۱۹ عدد پمپ واحدهای مختلف و تحویل به واحد نقشه‌برداری از جمله فعالیت‌هایی است که در این میان صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: انجام تعمیرات اساسی بر روی ۲۶ عدد از فن‌های هوایی چندین واحد شامل چک بیرینگ‌ها، زاویه پره‌ها، فاصله پره از تنوره، تنظیم بلت و پولی که در حالت نرمال امکان تعمیرات میسر نبود، از جمله فعالیت‌های تعمیراتی این واحد در تعمیرات اساسی امسال بوده است.

این مسئول ادامه داد: همکاری و رعایت مسایل ایمنی توسط پرسنل و نظارت مستمر افسران ایمنی نقش مهمی در بازه زمانی تعمیرات اساسی بدون حادثه داشت.

جوانمردی‌نیا متذکر شد: تلاش همکاران تعمیرات مکانیک و هماهنگی واحدهای دیگر تعمیراتی و همچنین پشتیبانی مدیریت تعمیرات در دستیابی به این موفقیت مؤثر بوده است.

سرپرست تعمیرات ماشین‌آلات پالایشگاه سوم پارس جنوبی تاکید کرد: از تمام توان برای توسعه صنایع استفاده خواهیم کرد و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.