شادی های خلاف شرع بعد از توافقات هسته ای را محکوم می کنیم
تاريخ ارسال خبر : 25 جولای 2015 | ساعت 8:54 | کد خبر: 33677 | sv89 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه موقت عسلویه گفت: شادی های خلاف شرع خیابانی بعد از توافقات هسته ای را محکوم می کنیم.نمازجمعه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” شیخ مصطفی بدری ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر پس از دعوت به تقوای الهی با ذکر سخنی از امام سجاد (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: انجام فرایض دینی، عمل به سنت پیامبر (ص)، روزی اهل و عیال خانه، نفس اماره، شیطان، فرشتگان، ملک‌الموت و قبر از دیون و بدهی‌های فرد مسلمان است که باید به حساب این چند چیز رسیدگی کند.

وی اهمیت نماز اول وقت را با سخنانی از پیامبر (ص) و امامان (ع) متذکر شد و افزود: نماز اول وقت مورد تاکید دین است؛ امام صادق (ع) فرمودند که «شفاعت ما به کسی که نسبت به نماز سهل‌انگار است نمی‌رسد» و این نشان دهنده اهمیت نماز اول وقت است.

امام جمعه موقت عسلویه در خطبه دوم با یاد از امام عصر (عج) گفت: امام زمان (عج) در همه حال حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند باید وقتی را برای دعا برای فرج و سلامتی آن حضرت قرار دهیم.

بدری به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه اشاره و خاطر نشان کرد: نخستین نماز جمعه در تهران پس از انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) و به امامت آیت‌الله طالقانی اقامه شد و این روز را خدمت شما نمازگزاران تبریک عرض می‌کنم و به مسئولین و دست‌اندرکاران ستاد نماز جمعه شهرستان خدا قوت می‌گویم.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی به همین مناسبت در هفته آینده در شهرستان اجرا خواهد شد، اضافه کرد: خداوند مومنان را به شرکت در نماز جمعه سفارش کرده و حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز در زمینه اهمیت نماز جمعه تاکیدات و فرمایشاتی دارند به گونه‌ای که حضرت آقا نماز جمعه را حفظ ایمان و روحیه مردم می‌داند.

بدری گفت: دشمنان درصدد ضربه زدن به نماز جمعه و این آیین وحدت سیاسی و دینی مردم بودند و تعدادی از بهترین امامان جمعه ما را در محراب نماز به شهادت رساندند اما با تقدیم خون شهدای محراب مردم مصمم‌تر و با شکوه بیشتر سنگر نماز جمعه را حفظ کردند.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث مذاکرات به دو نکته اشاره می‌کنم اول اینکه ما از اعضای تیم مذاکره‌کننده تشکر می‌کنیم و امیدوارم که این عزیزان توانسته باشند خطوط قرمز نظام را رعایت کنند و شرمنده خون شهدا و مردم و ولایت نباشند.

بدری افزود: نکته دوم صرف نظر از بحث توافق شادی بعد از آن بود که لازم است مسئولان در این زمینه هوشیار باشند بعضی از شادی‌های زشتی که اتفاق افتاد خوب نبود؛ ما مخالف شادی مردم نیستیم اما شادی مبتذل در خیابان‌ها و مختلط و حرکات زشت جایز نیست و ما این‌گونه شادی که خلاف شرع باشد را محکوم می‌کنیم


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ