دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مسئولین و مددجویان شهرستان
تاريخ ارسال خبر : 24 جولای 2016 | ساعت 13:24 | کد خبر: 35166 | sv110 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” بمنظور بررسی وضعیت پرسنل کمیته امداد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مسئولین کمیته و مددجویان شهرستان دیدار کرد.کمیته امداد

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با پرسنل کمیته امداد شهرستان عسلویه، در جلسه بررسی وضعیت پرسنل این مدیریت و خانواده های تحت حمایت با بیان اینکه خدمت در کمیته امداد موهبتی الهی و ارزشمند برای امدادگران این نهاد است، تاکید کرد: ارائه خدمت به محرومان جامعه، حمایت و همکاری مسئولان و همه اقشار جامعه بویژه پتانسیل شرکت های مستقر در منطقه را می طلبد که باید با تدبیر، برنامه ریزی دقیق و پیگیری در تحقق این امر مهم گام برداریم.

الماسی با بیان اینکه در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت و خارج کردن آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد تلاش میکند، اظهار کرد: با ایجاد اشتغال و ارائه آموزش های مهارتی ‎می توان به این مهم دست یافت و در این زمینه جهت اجرای کارگاههای اشتغال در قالب طرحهای تجمعی همکاری لازم را با این نهاد خواهد داشت.

وی در ادامه خواستار معرفی سرمایه گذار مورد اعتمادی جهت جذب ضایعات شرکت ها شد.

سید علی حسینی مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه در این دیدار با اشاره به اینکه ۹۸۰ خانوار در قالب بیش از دو هزار نفر تحت حمایت این نهاد مقدس هستند، گفت: طی سه ماهه اول با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش خودکفایی و اشتغال به ۱۵ خانوار تحت حمایت شهرستان عسلویه اشتغال ایجاد شده است.

نماینده مردم شهرستان های دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از چند خانواده تحت پوشش شهرستان عسلویه دیدار کرد.

وی ضمن دلجویی از خانواده های مذکور، به بررسی و رفع نیازهای این خانواده ها پرداخت و ضمن مساعدت، بر حمایت و رفع مشکلات مسکن، درمان و معیشت خانواده های بی بضاعت تاکید کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه نیز با بیان اینکه در قالب طرح مفتاح الجنه خیرین و مسوولان از نزدیک با خانواده‎های نیازمند دیدار می کنند بیان کرد: دیدار چهره به چهره مسوولان با خانواده های نیازمند یکی از نتایج مثبت اجرای این طرح می باشد که در حل مشکلات آنان موثر است.انتهای پیام/خ. ع


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ