- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نابغه پاکستانی قرآن را به ۵۱ روش می‌خواند

خبرگزاری فارس: ‌نابغه بزرگ جهان اسلام که قرآن را به ۵۱ روش از حفظ می‌خواند با حضور در بین زندانیان و مسئولان اداره کل زندان‌های‌ استان کرمان با اجراهای متفاوت از خواندن حفظ قرآن‌ همگان را متحیر کرد.

خبرگزاری فارس: نابغه پاکستانی قرآن را به 51 روش می‌خواند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌، محمدتقی خان ظهر امروز در محفل انس با قرآن در جمع گسترده زندانیان و کارکنان اداره کل زندان‌های استان کرمان با اجرای روش‌هایی مانند تلاوت آیات تنها با اشاره چشم و حرکت چهره برادرش، پاسخ به سئوال حاضران از قرآن، بیان سوره قرآن صرفا با شنیدن نام فرد سئوال کننده و کلمه مورد نظر وی، بازگشت ۳۰۰ و ۴۰۰ صفحه‌ای به صفحات گذشته، معرفی خود با قرآن، حفظ به روش تسلسل آیات و اجرای آن و … تعجب و تحسین حاضران را برانگیخت.

این نوجوان ۱۵ ساله پاکستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ تا ۱۵ ساعت از شبانه‌روز را به قرائت و مرور آیات قرآن می‌پردازد‌، اظهار داشت: ‌به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو مسلط است.

وی‌ با تاکید بر لزوم احترام به پدر و مادر بیان داشت: به لطف پروردگار و دعای والدینم توانستم قرآن را در کمتر از ۹ ماه حفظ کرده و آن را به ۵۱ روش از حفظ بخوانم.

محمدتقی خان با بیان اینکه در سن سه سالگی پدرش را از دست داده و تحت سرپرستی برادرش حافظ کل قرآن قرار گرفته است، گفت: بعد از مرگ پدر همراه با خانواده به ایران مهاجرت و در شهرستان قم اقامت کردیم و زیرنظر اساتید مجرب به فراگیری قرآن پرداختم