- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استانداردسازی تمام فرآیندها در پارس جنوبی

مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی از استانداردسازی تمام فرآیندها در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش ” عسلویه عسلویه نیوز” مجید بحرانی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی اظهار داشت: صنایع و زیرساخت‌های نفت و گاز از مهم‌ترین عوامل در رونق اقتصادی کشور هستند.

مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: رعایت استانداردها از مسائل مهمی است که در کاهش آلایندگی صنایع نفت و گاز حائز اهمیت است و به حفظ پاکیزگی محیط زیست کمک شایانی می‌کند.

بحرانی استقرار استانداردهای ملی،‌ جهانی، صنعت نفت و همچنین کیفی‌سازی فرآیندهای سازمانی را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: استقرار استانداردهای جهانی و کیفی‌سازی فرآیندهای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در توسعه زیرساخت‌های این منطقه بسیار اثرگذار است.

بحرانی با تاکید بر رعایت استانداردهای لازم در پارس جنوبی تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها و پروژه‌های سازمان از مرحله تهیه شرح کار، مناقصه، انتخاب پیمانکاران و سازندگان، عقد قرارداد تا زمان طراحی و اجرای مطابق الزامات و استانداردهای ملی، بین‌المللی و وزارتی است.

وی یادآور شد: حصول اطمینان از رعایت اجرای سیستم‌های مدیریتی نوین و به‌روزرسانی آنها به منظور استقرار و توسعه استانداردهای بین‌المللی حاکم بر صنعت نفت از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

بحرانی استانداردسازی تمام فرآیندها را از اهداف سازمان منطقه ویژه پارس خواند و افزود: طراحی و تهیه شناسنامه فنی برای تمام دستگاه‌ها، تجهیزات، تاسیسات و بازرسی فنی در هنگام خرید کالا، مواد و مصالح از جمله برنامه‌های ما برای استانداردسازی در سازمان منطقه ویژه پارس است.

مدیر کیفیت و استاندارد منطقه ویژه پارس متذکر شد: روند تولید محصولات از زمان تهیه مواد اولیه تا استحصال محصول نهایی و انجام بازرسی فنی و نظارت بر اجرای درست، از برنامه‌های اصلی به منظور استقرار استانداردها در این سازمان است.