- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مصوبات سفر رهبری به عسلویه شتاب بیشتری داشته باشد

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفر رهبری به عسلویه اهمیت زیادی دارد و باید شتاب بیشتری داشته باشد.

خبرگزاری فارس: مصوبات سفر رهبری به عسلویه شتاب بیشتری داشته باشد

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست با مدیران اجرایی شهرستان کنگان با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماهی پرفیض و برکت است و باید برای برخورداری از فیوضات این ماه نهایت تلاش خود را بکنیم.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمت مسئولان و رکن تمامی فعالیت‌های ایشان هستند و باید از تمام توان برای رضایتمندی مردم بهره ببریم.

احمدی با اشاره به ضرورت رفع نیازهای شهرستان کنگان در تمامی ابعاد بیان داشت: شهرستان کنگان از موقعیتی استراتژیک در جنوب کشور برخوردار است و به همین دلیل باید پیشرفت و توسعه این شهرستان در تمامی عرصه‌ها را تسریع بخشیم.

وی اضافه کرد: سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه هدیه‌ای بزرگ به مردم جنوب استان بود و برکات فراوانی برای پیشرفت و توسعه شهرستان‌های جنوبی استان به همراه داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه هدیه‌ای برای مردم منطقه بود‌ ابراز داشت: پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به عسلویه گامی اساسی در توسعه استان محسوب می‌شود و روندی صعودی در توسعه شهرستان‌های جنوبی به وجود آورد.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به نیازهای اساسی شهرستان جم در حوزه‌های آموزشی پروژه‌های مصوب سفر رهبری در عرصه نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

احمدی متذکر شد: اداره کل نوسازی مدارس استان باید توجه ویژه‌ای به این پروژه‌ها داشته باشد و با هماهنگی بیشتری این پروژه‌ها را پیگیری کند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: انتظار می‌رود اعتبارات همه شهرستان‌ها به صورت عادلانه در نظر گرفته شود و با جدیت نسبت به مصوبات و هدیه سفر معنوی مقام معظم رهبری به شهرستان اقدام عاجل صورت گیرد.