- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حرکت دایی می‌تواندالگویی برای دیگران باشد

اسد فلاح معتقد است باشگاه راه‌آهن با دید حرفه‌ای به تیم داری در فوتبال نگاه می‌کند.



 سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن درباره پیروزی روز گذشته تیمش برابر گهر دورود عنوان کرد: بازیکنان تیم توانستند با غیرت و غنای فنی خودشان تمام آموزه‌های دریافتی از سوی کادر فنی را در زمین پیاده کرده و ما به یک برد پرگل و شیرین دست یافتیم.

 وی ادامه داد: مطمئنا رویکرد پیروزمندانه راه‌آهن در ادامه لیگ نیز ادامه خواهد داشت و هدف کادر فنی و بازیکنان هماهنگی کاملتر وبیشتر تیم خواهد بود.

 فلاح با بیان این که راه‌آهن از بازی اول برابر نفت تهران هدفمندانه ظاهر شده است، یادآور شد: بازی برابر گهر اولین دیدار خانگی ما محسوب می‌شد و ما موفق شدیم در این بازی هم به هدفمان برسیم. به همین دلیل از هوادارانی که ما را همراهی کردند و همچنین رسانه‌هایی که به تیم با ریشه فوتبال ایران توجه دارند، تشکر و اعلام می‌کنم که باشگاه راه‌آهن امسال نشان می‌دهد که زنجیره به هم پیوسته‌ای از مجموعه مدیریتی، اجرایی، و مدیریتی تیم شکل گرفته تا شرایط برای به احراز بهترین جایگاه در دوازدهمین دوره لیگ برتر مهیا شود.

 فلاح در ادامه با بیان این که باشگاه راه‌آهن نمادی از باشگاه داری نوین در فوتبال ایران است و با اصول حرفه‌ای و مبتنی بر اخلاق متعالی ورزشی پیش می‌رود، بیان کرد: راه‌آهن در حال حاضر تنها باشگاهی است که پرداخت‌هایش به بازیکنان و کادر فنی را به طور منظم و به موقع انجام داده است. تاکنون مبالغ مربوط به قسط اول قراردادها که شامل ۴۰ درصد از کل مبلغ است پرداخت شده و اولین پاداش هم که مربوط به بازی نفت بود، شب قبل از بازی با گهر به اعضای تیم داده شد. به هر حال این پرداخت‌ها برای این است که تا روند فعالیت فنی تیم برای کسب نتایج قابل قبول در مسابقات پوشش داده شود. بنابراین با استمرار موفقیت‌های تیم، همچنان در پرداخت‌های آینده هم به طور برنامه‌ریزی شده عمل خواهیم کرد.

 سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن همچنین به حرکت اخلاق مدارانه علی دایی پیش از شروع بازی با گهر دورود اشاره کرد و افزود: در حالی شاهد این حرکت بودیم که حواشی در فضای حاکم بر فوتبال مطرح‌تر است. دایی با دسته گلی که به تارتار هدیه کرد، نشان داد فضای حاکم به روح ورزشی باید محترمانه و حرفه ای باشد. این حرکت می‌تواند به عنوان الگویی برای دیگران مورد توجه قرار گیرد.