- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

عابدینی:صحبتهای پروین علیه ژوزه اشتباه است

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: اگر پروین صحبتی علیه ژوزه انجام داده، اشتباه کرده است زیرا باید به این مربی بزرگ فرصت داد.


 امیرعابدینی در مورد خریدار جدید باشگاه داماش، ضمن بیان مطلب فوق گفت:‌ خریدار و اسپانسر جدید قرار است برای بررسی شرایط باشگاه داماش به شهر رشت برود تا اطلاعات کاملی در مورد باشگاه به دست آورد و فردا نظر قطعی‌اش را در مورد خرید امتیاز باشگاه اعلام کند.


 وی با بیان اینکه در حال حاضر قصد ندارد نام خریدار باشگاه داماش را اعلام کند تا آنها با آرامش وضعیت باشگاه را بررسی کنند، افزود: خریدار جدید قرار است کل حق امتیاز باشگاه را بخرد و من تا ۹۰ درصد امیدوارم چنین اتفاقی رخ داده و با حضور مالکان جدید شرایط تیم به مراتب بهتر شود.


 مدیرعامل باشگاه داماش در پاسخ به این پرسش که “در صورت قطعی شدن واگذاری حق امتیاز باشگاه به فعالیت خود در این باشگاه ادامه خواهید داد؟”، تاکید کرد: طبق توافقی که صورت گرفته بنده تعهد دادم که یک سال به عنوان مدیرعامل فعالیت کنم.


 وی ادامه داد:‌ اگر در دو، سه روز آینده این انتقال صورت گیرد، جایگاه داماش در این فصل پایین‌تر از فصل آینده نخواهد بود و حتی نیم نگاهی به حضور در جمع ۶ تیم بالای جدول خواهیم داشت. قطعا سال بعد نیز یک داماش متحول شده را در لیگ خواهید دید.


 عابدینی شرایط تیم داماش را مطلوب خواند و گفت: در هفته‌های اول به خاطر اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد نمی‌شود تحلیل درستی از وضعیت تیم داشت. به طور مثال پرسپولیس روی حوادث فوتبال باخت و شاید این اتفاق امروز برای تیم استقلال هم رخ دهد اما تیم‌‌های قلعه نویی همیشه نشان داده برای جا افتادن نیاز به زمان دارد.


 وی با بیان اینکه ژوزه هم دیروز نشان داد مانند ماست، صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: ژوزه برای تطابق فوتبال پیشرفته با فوتبال ما نیاز به زمان دارد. در بازی با فجر، بازیکنان بیشتر پاس‌های کوتاه به هم می‌دادند و طبیعی بود در فوتبال خودشان افت کنند. قطعا ژوزه چند هفته نیاز دارد تا پرسپولیس را متحول کند.


 مدیرعامل باشگاه داماش در مورد اظهارنظر مانوئل ژوزه و علی پروین علیه یکدیگر اظهار داشت: نباید گفت این مربی به درد نمی‌خورد و با یک شکست نباید کارنامه و افتخارات بین‌المللی این مربی را به فراموشی سپرد، زیرا او مربی بزرگی است و برای اجرای اهدافش نیاز به زمان دارد.


 وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه رویانیان که مدیری با سابقه و خوب است شب و روزش را برای فوتبال صرف کرده و حیثیت و زندگی خود را وسط گذاشت تا در فصل نقل و انتقالات تیم خوبی را ببندد. او مربی بزرگی را هم به خدمت گرفت که نیاز به زمان دارد و قطعا به خاطر یک نمره ضعیف انصاف نیست همه اقدامات مثبت مدیریت وی را زیر سئوال برد.


 عابدینی در پایان گفت: اگر پروین صحبتی علیه ژوزه انجام داده، اشتباه کرده است. اینکه از همه طرف به رویانیان هجوم آورده می‌شود، خیلی بی‌انصافی است زیرا او در این مدت نشان داده است مدیر قابلی است.