- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بهره‌برداری از مجموعه ورزشی کارگری کنگان

عباس تبرکی در نشست شورای ورزش کارگری کنگان اظهار داشت: قشر کارگر از مهم‌ترین و ارزشمندترین اقشار جامعه هستند و بیشتر موفقیت‌های ما در عرصه‌های مختلف مرهون تلاش کارگران است.
وی افزود: ایجاد امکانات رفاهی برای کارگران امری لازم است و بویژه افزایش امکانات ورزشی برای کارگران و خانواده‌های آنها در دستور کار قرار دارد.
فرماندار کنگان از بهره‌برداری از مجموعه ورزشی کارگری کنگان در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: ساخت مجموعه ورزشی کارگران کنگان از چند سال گذشته در دستور کار قرار داشته و با تلاش همه دلسوزان شهرستان و با اهتمام ویژه، به فضل خدا امسال این مجموعه در اختیار کارگران عزیز قرار می‌گیرد.
تبرکی خاطرنشان کرد: برای رشد اقتصادی در سال جهاد اقتصادی نیازمند اهتمام کارگران هستیم و اگر کارگران موفق شوند، بدون تردید شاهد رشد قابل قبولی خواهیم شد.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی کنگان نیز با تاکید بر لزوم توجه به ورزش کارگری گفت: ورزش در جامعه کارگری آنقدر حیاتی است که در قانون اساسی و قانون کار به آن توجه خاصی شده و باید فضایی فراهم شود که در تمامی محیط‌های کارگری روزانه دقایقی را کارگران به ورزش بپردازند.
ایرج محبیزاده تصریح کرد: ایجاد فضاهای ورزشی برای ورزش همگانی به منظور ایجاد روحیه و شادابی و نشاط در فعالیت‌های کاری کارگران در راستای پویایی تولید و اقتصاد کشور لازم و ضروری است.
وی اذعان داشت: شناسایی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های ورزشی شهرستان، تقویت رشته‌های ورزشی که قابلیت کسب مقام‌های استانی و ملی را دارند و توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی از مهم‌ترین اولویت‌های ورزش شهرستان کنگان است.
رئیس اداره کار کنگان خاطرنشان کرد: نیاز سنجی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و اولویت‌بندی آنها در راستای رفع کمبودهای موجود از راهکارهای عمده در توسعه ورزش شهرستان است.
محبیزاده بیان داشت: تکمیل و بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری کنگان که بر اساس مصوبه هیئت وزیران و عنایت ویژه فرماندار شهرستان محقق میشود گام موثری در توسعه ورزش کارگری کنگان است