- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کف‌زنی در پوشش توریست از شهروندان خرمدره‌ای

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره گفت: دو سارق که با معرفی خود به عنوان توریست از شهروندان خرمدره‌ای از توابع استان زنجان به بهانه آشنایی با پول ایران، کف‌زنی می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: کف‌زنی در پوشش توریست از شهروندان خرمدره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مظاهر ریاسوند اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با معرفی خود به عنوان توریست از شهروندان کف‌زنی می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند این دو متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به کف‌زنی اعتراف و اعلام کردند که از فردی در پمپ سی ان جی کف‌زنی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با اعترافت این متهمان مالباخته به کلانتری دعوت و اعلام کرد که در پمپ سی ان جی مشغول کار بودم که دو نفر مراجعه و با عنوان توریست با لهجه ترکیه‌ای با من صحبت کردند و اظهار کردند ماشینمان خراب شده و می‌خواهیم به شهر برویم.

وی ادامه داد: مسیر شهر را به آنها نشان دادم که در ادامه از من خواستند پول‌هایم را به آنها نشان دهم تا با پول ایران آشنا شوند، تا اینکه پول‌ها را به آنها دادم و با دست لمس کردند که بعد از رفتنشان متوجه شدم ۶ اسکناس ۵۰ هزار تومانی از تراول‌ها را کف زده‌اند و امروز پلیس به من اطلاع داد که سارقان دستگیر شده‌اند و چون فکر نمی‌کردم که سارقان دستگیر شوند، اعلام شکایت نکردم.

ریاسوند در پایان از مردم خواست ضمن آگاهی از این شیوه موارد مشکوک را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.