- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دستگیری ماساژور اینترنتی در کرمان

 

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: فردی که با طراحی و دایر کردن وبلاگ در قالب ماساژدرمانی قصد فعالیت غیر اخلاقی را داشت، توسط مأموران ناجای کرمان دستگیر شد.

 

خبرگزاری فارس: دستگیری ماساژور اینترنتی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، کامبیز اسماعیلی اظهار داشت: فردی که با طراحی و دایر کردن وبلاگ در قالب ماساژ درمانی قصد فعالیت غیر اخلاقی را داشت، توسط مأموران ناجا کرمان دستگیر شد.

اسماعیلی افزود: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان دایره مبارزه با جرایم پلیس فتای کرمان، وبلاگی رویت شد که دایرکننده آن مطالب مستهجن را در آن درج کرده بود.

وی بیان داشت: مطالب این وبلاگ بیانگر این بود که صاحب آن در قالب ماساژ درمانی به دنبال فعالیت غیر اخلاقی است که شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای کرمان خاطر نشان کرد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دایر کننده این وبلاگ شناسایی و طی عملیاتی در یکی از هتل‌های شهر کرمان دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی این متهم به جرم خود اعتراف و هدف از راه‌اندازی این وبلاگ را کسب درآمد و برقراری رابطه نامشروع با مشتریان خود عنوان کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه متهم طی بازجویی اقرار کرد که به هیچ وجه فکر نمی‌کرد، دستگیر شود، بیان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که هیچ ارباب رجوعی به این فرد مراجعه نکرده است و پرونده وی برای پیگیری تحویل مراجع قضایی شد.