- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کلاهبرداری زنی از ۶۰۰ نفر با استفاده از کارت عابر‌بانک

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: زنی که با سوءاستفاده از عابر بانک خواستگارش از ۶۰۰ نفر کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: کلاهبرداری زنی از 600 نفر با استفاده از کارت عابر‌بانک

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، معرفت‌الله امیری افزود: پیگیری موضوع زمانی در دستور کار ماموران قرار گرفت که فردی از برداشت و سوء‌استفاده از حساب بانکی‌اش اعلام شکایت کرد.

وی افزود: این فرد به ماموران گفت که مدتی است که متوجه شدم از حساب بانکی‌ام بدون اینکه اطلاعی داشته باشم، مبالغی برداشت و واریز می‌شود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با این اطلاعات پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و مشخص شد که این اقدام توسط فردی در استان “البرز” صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این فرد همان شخصی است که شاکی سه سال پیش قصد ازدواج با او را داشته و از این طریق موفق شده کارت بانکی‌اش را به دست آورده و مورد سوءاستفاده قرار دهد.

امیری اظهار داشت: ماموران این متهم را به نام “م – ک” در استان “البرز” شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، وی و همسرش را به اتهام برداشت غیرمجاز و سوءاستفاده از حساب شاکی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس معلوم شد که این متهم به بهانه ارسال جوایز مسابقه پیامکی از ۶۰۰ نفر هر کدام به مبلغ ۳۰۰ هزار ریال با استفاده از طریق حساب شاکی کلاهبرداری کرده که در این زمینه پرونده تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است.