- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۲۵ روحانی از حوزه علمیه قم به دشتستان اعزام شدند

 مسئول فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: ۲۵ روحانی از حوزه علمیه قم به دشتستان اعزام شدند.

خبرگزاری فارس: 25 روحانی از حوزه علمیه قم به دشتستان اعزام شدند

به گزارش “عسلویه نیوز” امرالله حسن‌پور در نشست با مدیران هیئات مذهبی شهرستان دشتستان اظهار داشت: حضور روحانیون از برنامه‌های ارزشمندی است که برای ترویج و توسعه فرهنگ ناب اسلامی می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم.

مسئول امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: مبلغان باید به گونه‌ای رفتار کنند که جذب‌کننده جوانان و نوجوانان بوده و شیوه عملی آنان در قالب آیینه تمام‌نمای ارزش‌ها و احکام اسلامی، الگوی جامعه اسلامی باشد.

حسن‌پور بیان داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ۲۵ روحانی به شهرستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این روحانیون به نقاط مختلف دشتستان می‌روند و با حضور در بین جوانان و نوجوانان به شبهات دینی و مسائل ایشان پاسخ می‌دهند.

این مسئول گفت: روستاهای ابوالفیروز، گندم‌ریز، کلل، بارگاهی، زیارت، دهقائد، قلعه سفید، بوشکان، تنگ ارم، دهرود سفلی و پرجونک پذیرای روحانیون اعزامی خواهند بود.

حسن‌پور در ارتباط با محل فعالیت روحانیون اعزامی از قم متذکر شد: این روحانیون در بخش مرکزی و روستاهای تابعه می‌روند و در سایر نقاط شهرستان هم شاهد فعالیت روحانیون بر اساس برنامه‌های قبلی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه غرب امروز به دنبال به انحراف کشاندن اصل اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران است عنوان کرد: باید تلاش کرد تا با بهره‌گیری از فضیلت‌های بسیار زیاد چنین ماه‌هایی زمینه را برای سعادت و رستگاری فراهم کرد و موجب اقتدار نظام اسلامی شد.

حسن‌پور با اشاره به برپایی محافل مختلف انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ویژه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی متعددی در بخش‌های مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: جوانان جوامع اسلامی امروز از انرژی و استعداد بسیار گسترده و چشمگیری برخوردار هستند و باید با مدیریت صحیح عرصه برای اقتدار و عزت فرهنگی کشور فراهم شود.