- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اهدای مسکن به مددجوی شهرستان جم

رئیس کمیته امداد جم از اهدای مسکن به مددجوی شهرستان جم توسط یکی از خیران خبر داد.

خبرگزاری فارس: اهدای مسکن به مددجوی شهرستان جم

به گزارش “عسلویه نیوز”مسلم انیژپور در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات فراوانی برای حمایت از اقشار نیازمند و مستضعف جامعه داشته و تاسیس کمیته امداد یکی از مهم‌ترین این برکات بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خاطر نشان کرد: رفع نیازهای مستضعفان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در تمامی ابعاد از اهداف والای کمیته امداد است و از تمام منابع و امکانات به منظور تحقق این هدف مهم و اساسی بهره خواهیم برد.

انیژپور بیان داشت: تامین مسکن نیازمندان از مسائل مهمی است که مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) به آن توجه داشته‌اند و به هر طریق ممکن برای گسترش فعالیت در این رسته تلاش کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در این راستا صورت پذیرفته و امیدواریم با تداوم این روند در سال‌های آتی شاهد رفع بخش اعظمی از نیازهای مسکن اهالی کمیته امداد باشیم.

انیژپور تصریح کرد: انفاق و بخشش یکی از آموزه‌های دین مبین اسلام است و در احادیث و فرمایشات ائمه اطهار (ع) سفارش فراوانی به آن شده است.

این مسئول اذعان داشت: جذب کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین یکی از منابع اساسی کمیته امداد در راستای رفع نیازها و خواسته‌های مددجویان در عرصه‌های مختلف است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم بیان داشت: شناسایی خیرین و جذب کمک‌های مالی ایشان از برنامه‌هایی است که به طور ویژه به آن توجه داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد جذب کمک ۱۰۰ میلیون ریالی یکی از خیرین شهرستان جم برای تامین مسکن یکی از مددجویان کمیته امداد این شهرستان هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم گفت: این خیر نیکوکار هر ساله با شناسایی نیازمندان مستحق هر ساله بخشی از نیازهای خانواده‌های تحت حمایت با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم را تامین می‌کند.